פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מכונת כביסה לא תקינה. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שקם אלקטריק מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-04/10/11 רכשתי מכונת כביסה מסוג אלקטרה el10702 7 ק"ג בשקם אלקטריק במודיעין. קיבלתי את המכונה ומהרגע הראשון היה לה רעש מוזר אך הטכנאי טען שזהו הרעש של המכונה.למחרת המכונה הפסיקה לעבוד ושבקה חיים.
לאחר פניות רבות והגעת טכנאי הוא החליף לי משאבת מים והתיקון לא עזר ואז אחרי טיפול מעמיק התברר לי שהכרטיס האלקטרוני אינו תקין(מכונה בת יומיים) ולכן יש להזמין חלקים ,כמובן שסירבתי. אני היום נמצא ביום שלישי ה-19/10/11 ועדיין אין לי מכונה עובדת בבית ולא קיבלתי מענה הולם לעוגמת הנפש והשירות הלקוי של חברה שהמענה הקולי שלה מציין שהם מובילים בשירות. לפי חברת אלקטרה עצם זה שיצר איתי מנהל האזור קשר ואישר להחליף לי מכונה מעיד על השירות והפיצוי ההולם של חברתם. אבקש לעזור לי במציאת טיפול מהיר של הבעיה ולפיצוי הולם מעבר לקבלת מכונה שעובדת (כנראה שזה לא מובן מאליו ).
מיותר לציין שאם בסופו של התהליך הארוך של הטיפול תסופק לי מכונה עדיין יש להמתין לטכנאי - אבקש לציין שבקשתי בתחילה את כספי בחזרה אך הבנתי שזה גוזל הרבה טלפונים וזמן אשר לא היו עוזרים לי במצב של ילדים קטנים בבית.
שירות לקוי סוג הנזק :
אבקש פיצוי כספי או זיכוי אשר יחפו על ההמתנה ואספקת מוצר לקוי. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה