פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מכונת כביסה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב אני מזועזעת מהשרות הכושל והלקוי של חברה כה גדולה ונחשבת עד עמקי נשמתי ולהלן השתלשלות העיניינים . לפני כשלושה שבועות פניתי אליכם בעקבות תקלה במכונת הכביסה שלי שאותה רכשתי בחודש מאי 2011 התקשרתי למוקד כדי להזמין טכנאי לאחר ארבעה ימים הגיע טכנאי בשם שאול על מנת לבדוק לאחר בדיקה נמצאה המכונה תקינה הבטיח לי הטכנאי שידבר איתי מחר על מנת לוודא שאכן ביצעתי פעולה וכיצד פעלה המכונה לאחר בדיקתו . התקלה המשיכה והטכנאי לא חזר אליי שוב פניתי למוקד על מנת שיחליפו לי את המכונה או שיאריכו לי את זמן הביטוח - הגיע שוב טכנאי אחרי ארבעה ימים ואמר שהכרטיס לא תקין - אני מוצאת את עצמי מתקשרת כל יום במשך שלושה שבועות ונתקלת באוזניים אטומות מוקדניות בשמות שי - לי , ייבגני , חן , כוכבית ועוד הרשימה ארוכה, עד שלבסוף הגעתי לבחורה בשם יפית דורון שהבטיחה שתחזור אליי ותטפל אישית בעניין אך עד עצם היום הזה לא נשמע קולה . לאחר מכן הגעתי לבחורה בשם שרון נציגת אגף השרות ואף היא התנצלה על ההתנהלות הכושלת והבטיחה שתטפל בנושא בצורה אישית אך גם את קולה לא שמעתי וכן השארתי לה מספר הודעות אך לא חזרה אליי . שלושה וחצי שבועות אני ללא מכונת כביסה עם שלושה ילדים קטנים בבית . אני המומה מהשרות ולפני שאני פונה לאגף התלונות באמון הציבור אני פונה אליכם בפעם האחרונה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכונת הכביסה למכונה חדשה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה