פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות במזגן אלקטרה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בפברואר 2011 רכשנו 2 מזגני אלקטרה אינוורטר.
מאז יש לנו תקלות חוזרות רק באחד מהמזגנים, פעם אחת גז שבורח, פעם אחת סתימה קטנה ועכשיו המזגן לא מחמם.
בנוגע לתקלה האחרונה היה כבר פעמיים טכנאי, כאשר כל פעם הוא מוצא עוד בעיות.
בפעם האחרונה (22/11) הוא מצא שיש סתימה במערכת לאחר החלפת יחידת החימום והמדחס לא סייעו.
הוא אמור לחזור אלינו להמשך תיקון ביום ג' 29/11.
כיוון שהבנו שהמזגן תקול, שהרי לא סביר שיהיו כל כך הרבה תקלות (במיוחד לאור העובדה שהמזגן השני שנרכש אינו עושה בעיות כלל) פנינו לשירות אלקטרה בבקשה להחלפת המזגן ביום ד' 23/11.
כשביקשנו לדבר עם מישהו שיכול לקבל החלטה בנושא נאמר לנו ש:
1. ראש צוות הטכנאים והמנכ"ל לא מדברים עם לקוחות.
2. נציב תלונות הציבור מקבל פניות רק באמצעות פקסים.
בלית ברירה דיברנו עם שרון, אחראית המשמרת, אשר הבטיחה לפנות בנושא לבעל סמכות ולחזור אלינו עד סוף היום.
כיוון שלא חזרה אלינו עד סוף היום (ובכלל מאז לא שמענו ממנה), פנינו בפקס לנציב תלונות הציבור ביום ה' 24/11.
חיכינו לתגובה ממנו 2 ימי עסקים וכעת נותר לנו לפנות דרככם.
אנחנו מבקשים מאוד להחליף את המזגן או לקבל זיכוי מלא בגין העלות שלו ושל התקנתו.
כספי סוג הנזק :
החלפת המזגן פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה