פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ואספקת מוצר רעים של החברה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני כשבוע רכשנו כיריים של סאוטר, שהם תחת השירות של חברת אלקטרה. הדירה שלנו כיום לא מחוברת לגז בכלל (דירה מקבלן). לכן נמסר לנו מהשירות של אלקטרה כי לצורך התקנת הכיריים צריך לבוא או טכנאי של אלקטרה, או טכנאי של חברת הגז.

הזמנו טכנאי של חברת הגז ליום רביעי השבוע. הוא חיבר את הדירה לגז, ולבסוף כשעמד לחבר את הכיריים, גילה שחסר חלק שלא סופק עם המוצר (אף גומי/ניפל גז), ולכן הוא לא יכול לחבר את צינור הגז לכיריים. להבהרה אציין שזהו חלק שאמור להיות מסופק עם הכיריים ולא קיים במלאי אצל טכנאי חברת הגז.

התקשרתי באותו הרגע לשירות של אלקטרה כדי שיספקו לי את החלק. הגעתי למוקד ההודעות וחזרו אלי רק ב-5 בערב. הייתי עם הנציגה כ-30 דקות על הקו, ללא התקדמות ממשית. השיחה הסתיימה בכך שאמרה שהיא רק מבררת משהו וחוזרת אלי תוך 2 דקות. כמובן שלא חזרה אלי.

יום למחרת (חמישי) התקשרתי שוב למוקד והפעם בתקיפות, מכיוון שאנו נמצאים בלי יכולת לבשל, מה שפוגע באורח חיים בצורה הכי בסיסית שיכולה להיות. הנציגה שענתה לי באמת עשתה מאמצים והגענו לפריצת דרך - היא רשמה שאכן אנחנו צריכים לקבל את החלק הזה ללא תשלום. אבל זה יקרה רק ביום שני הבא. הסברתי לה שזה לא הגיוני ולא ייתכן שאנחנו צריכים להישאר כמעט שבוע שלם (כולל סוף-שבוע) בלי כיריים בגלל פשלה של החברה, ודרשתי שזה יסופק באותו היום, אבל זה לא עזר.

ביקשתי לדבר עם אחראית, שבאמת חזרה אלי תוך שעה. לסיכומו של דבר, העליתי בפנייה את שתי התלונות הבאות, שהם גם התלונות שאני מעלה באתר "תלונה":
1. לא ייתכן שהמוצר לא מסופק עם כל חלקיו. אם אני משלם 700 ש"ח לחברת הגז שיבואו לבצע התקנת גז בדירה, אז לטכנאי הגז שמגיע צריכה להיות היכולת להתחבר לכיריים. אין שום סיבה בעולם שאזמין ב-150 ש"ח נוספים טכנאי של אלקטרה רק בגלל שחסר חלק. זה שקול להגיד שהמוצר בעצם עולה 150 ש"ח יותר מהמחיר הנקוב - זו פשוט הולכת הלקוח שולל. כמו כן, גם אם אחרי מאמצים רבים הצלחתי לגרום לחברה לספק את החלק ללא תשלום, אין שום סיבה שאצטרך לעבור את כל הבירוקרטיה הזו ואת כל העיכובים המיותרים האלו. המוצר חייב להיות מסופק עם כל חלקיו. האחראית, בצורה לא מקצועית לטעמי, אמרה שעל החנות שבה קניתי לבדוק שיש את כל החלקים. איך בדיוק הם אמורים לעשות זאת, כשהמוצר מגיע באריזה סגורה ואטומה למראית עין? פשוט תשובה לא מקצועית. אגב, היה דגם אחר של כיריים של סאוטר שבמקור קנינו והחלפנו בגלל פגם, וגם שם לא סופק החלק, ולכן הגיוני מאוד להסיק שהחלק הזה פשוט לא מסופק עם הכיריים של סאוטר בהגדרה, אלא מגיע עם הטכנאי שעולה 150 ש"ח להזמין. נתון זה רק מוסיף עוד יותר לחוסר המקצועיות של האחראית.
2. לא ייתכן שלקח לאלקטרה יומיים לספק לי חלק זה, וכתוצאה מכך להשבית אותי כמעט לשבוע (אסור לשכוח שהחלק מגיע ביום שישי, אך מי שמחבר אותי בסוף לגז היא חברת הגז, שיכולה להגיע שוב רק ביום ראשון, אבל זה כבר לא אשמתה של חברת הגז). בישול הוא צורך קיומי ובסיסי. כל יום שאין לנו כיריים אנו נפגעים או כתוצאה מזה שאנו לא יכולים להכין ולאכול ארוחות חמות, או שאנו נפגעים כלכלית כי צריך לקנות אוכל מוכן.

הסאגה טרם נגמרה. החלק אמור להגיע בשעה הקרובה. מקווה שהוא באמת יגיע ושזה באמת יהיה החלק המתאים. אדאג לעדכן בהמשך.

שתי התלונות הנ"ל הן אלו שאני רוצה להביא לתשומת לב הציבור ולתשומת לב אלקטרה. מרוצה אני כבר לא אהיה (ולכן אני מקווה שזה לא מה שיהיה רשום בסופו של דבר בתגובת החברה) כי אני כבר נפגעתי מהסיפור הזה ומכל האנרגיות והזמן שהשקעתי בלמזער את הנזק. מבחינתי הפיצוי הכי טוב שאוכל לקבל הוא הידיעה שמישהו באלקטרה מסתכל על תלונה זו ברצינות, ומבין שיש להם בעיה בדרך בה הם מספקים את הכיריים, וידאג לכך שמעתה כל החלקים הדרושים, כולל אותו אף גומי, יהיו מסופקים באריזה הסגורה שבה מגיע המוצר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מצוין בסוף התלונה המפורטת פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה