פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזנחת הלקוח מעל שלושה חודשים !! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשנו תנור משולב (שני תאים) דגם סאוטר ליפני 7 - 8 חודשים, ולאחר כשבועיים שלושה התחילו להופיע בעיות קצר שהיה מקפיץ\מכבה את כל החשמל בבית.
(נישארנו ימים רבים ושבתות ללא תנור, ועד היום אנחנו מבשלים אצל השכנים)
הזמנתי כמה פעמים שירות טכני, ובכל פעם שהגיע, נאמר לנו שאין שום בעיה. אוליי שישה פעמים היו אצלי ובכל פעם את אותם תשובות קיבלתי. שלושה פעמים ניקבע עבורי שירות, ובאותו היום כמה שעות ליפני כן בוטל בגלל סיבות "הטנאי לא חש בטוב" או אחרות. אני הפסדתי הרבה כסף וימי עבודה סתם. הביקור האחרון של טכנאי היה ליפני סוכות, ובדיקה מעמיקה לראישונה נעשתה, ונאמר לנו שגוף החימום לא טוב ויש צורך להחליפו. דרשתי שיגיעו ליפני החג, אנחנו מישפחה של 7 נפשות ("בלי עיין הרע")והתנור היה כה נחוץ לנו, אמרו שישתדלו ולא היגיעו כל תקופת החגים.עוגמת נפש רב ניגרם למישפחתי. לאחר החג היתקשרו אליי ליקבוע לי מועד אחר להחלפת הגוף חימום שמאז ומיתמיד היה תקול, ודחיתי אותם וביקשתי לדבר עם אחראי. אני דרשתי ודורש, החלפת תנור אבל דגם מוצלח יותר על כל העוגמת נפש שניגרם לי ולמשפחתי, הנציגה אמרה לי שאחראי יחזור אליך, וככה שלושה פעמים אמרו לי ולא חזרו אליי עד היום. כמה פעמים היתקשרתי לשירות (אלקטרה), ושרות אחר ענה לי ואמר שיעבירו להם את ההודעה. היום 12\12\2011 (כמה חודשים מאוחר יותר), היתקשרתי אליהים לאחר שעד היום איש לא חזר אליי, ושוב הבטיחו לי שאחראי במשך היום יחזור אליי, ושום דבר.אני כבר לא יודע מה לעשות אני מיואש וחושב אפילו ללכת לתביע משפטית נגד החברה הזאת.יש לי במיטבח תנור חדש ומושבט, וחברת אלקטרה מצפצפת עליי. "יופי של שירות" אשמח לקבל עזרה\מענה דחוף, לבעיה שלי. תודה מראש על היתייחסותכם. רפי.0508740400
כספי סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה