פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן חדש לא תקין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
ראשון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
רכשתי שני מזגני אלקטרה. בהפעלה ראשונה של המזגנים אחד מהם לא עבד בחימום כלומר המזגן עובד אך אינו מוציא אויר. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של אלקטרה שתיאמו לי ביקור טכנאי ליומיים אח"כ בין השעות 8-10. יום לפני הגעת הטכנאי יצרו איתי קשר שוב מהאלקטרה לשנות את ביקור הטכנאי 10-12 ולאחר מכן שוב כך שיגיע בין 15-17. לבסוף הגיע הטכנאי ביצע בדיקת תקינות ותשובתו המקצועית " יש בעיה באחד המזגנים אסור לי להגיד לך מה הבעיה אני צריך את הטלפון והשם של המתקין שלך". מסרתי לו את פרטי המתקין והטלפון ואף יצרתי קשר בעצמי עם המתקין כדי שישוחח עם הטכנאי. למחרת בבוקר הגיע המתקין לבדוק את ההתקנה וביצע תיקון כלשהו הפעם המזגן מוציא אויר אך לא אויר חם. המתקין הפנה אותי ליצור קשר שוב עם אלקטרה.
שוב יצרתי קשר עם שירות הלקוחות והנציגה בשם ויקי לא הבינה למה אני כועסת הרי תואם לי ביקור טכנאי נוסף ליום א' שבו הטכנאי יגיע להחליף לי חלק במזגן. כמובן שאף אחד לא טרח לעדכן אותי שתואם לי ביקור טכנאי (מעניין מי היה פותח לו את הדלת) ובטח שלא לעדכן אותי שיש חלק במזגן חדש שרק יצא מקופסא שצריך להחליף אותו?!
הסברתי לנציגה שזה לא מקובל עליי ותשובתה ש"מכשיר חשמלי יכול להתקלקל" אינה תקפה כשמדובר במכשיר חשמלי שטרם עבד ורק יצא מהקופסא. הנציגה אמרה שטכנאי יגיע ויסיביר לי מה הבעיה, כמובן שאנחנו מדברים על אותו הטכנאי שתשובתו היתה "אסור לי להגיד לך". ביקשתי הקדמה במועד הביקור של הטכנאי ולאחר המתנה ממושכת (של שמיעת המוזיקה בנתב שאומרת שאלקטרה עם השירות המוצלח ויעיל והאחריות ואיכות חיים ועוד שקרים כאלו) חזרה ואמרה שהטכנאי יכול לבוא ביום שישי בלי החלק ושוב יבוא ביום א' עם החלק להחלפה???
לאחר המשך שיחה הוסכם שהטכנאי יגיע ביום שישי ע החלק הנדרש ובמקביל "עוד היום" יצור איתי גורם מוסמך לטפל בבקשתי להחליף את המזגן לחדש, שכן אין סיבה לתקן מזגן חדש שטרם עבד.
אף אחד לא טרח לחזור אליי.
למחרת שוב יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של אלקטרה וענתה נציגה בשם לורן שהיא תדאג באופן אישי שיחזרו אליי כי הפניה הקודמת שלי "נפלה בין הכסאות" ואף אחד לא אמור היה לחזור אליי, בינתיים הטכנאי יגיע אליי ואם הוא חושב לנכון הוא ידבר עם המנהל שלו על החלפה תוך כדי היא מוודאת איתי שאכן יגיע שוב אותו הטכנאי ש"אסור לו להגיד", מה יעזור לי שיגיע טכנאי לתקן אם הוא לא מדבר ואסור לו להסביר מה הבעיה? התשובה היתה שיחזור אליי המנהל שלו עוד היום. בשיחה שלישית למוקד השירות לוודא שאכן יחזרו אליי ענתה נציגה שתשובתה היתה שאם מישהו צריך לחזור אליי זה יקח כמה ימים כי לא חוזרים ללקוחות באותו היום. כשאמרתי לה שתשובתה אינה מקובלת עליי היא שמה אותי על "השתק" ואז השיחה נותקה. באורח פלא היא לא טרחה לחזור אליי לסיים את השיחה.
אני מבקשת להחליף את המזגן הלא תקין במזגן חדש ותקין. אינני רואה סיבה מדוע כבר בהפעלה ראשונה של מזגן הוא אינו תקין ודורש תיקון. רכשתי מזגן של אלקטרה כי נאמר לי שהם הכי טובים, אלקטרה מציגה את עצמה כנותנת שירות ואחריות אך אלו מילים ללא כיסוי בפועל בכל השיחות עם השירות כל אחד אמר משהו אחר כולם סירבו לקחת אחריות ולטפל על הסוף אף אחד לא טורח לחזור וכולם מחכים שיגיע טכנאי כדי שהוא יקח את האחריות כאשר בשטח לטכנאי "אסור להגיד" כדי לא לעמוד במצב בו הוא צריך להתמודד איתי בשטח. בשורה התחתונה לא שירות ולא מוצר איכותי! פשוט אכזבה!!!!!!!
כספי סוג הנזק :
החלפת המזגן לחדש ללא תיקונים. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה