פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלוויזיה חדשה מקולקלת נושא התלונה:
‏שבת ‏03 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ישראלי שמעוני 3 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי LCD 42 מדגם פיליפס בתאריך 03.12 בראשון לציון.
שאלתי כמה פעמים את המוכר על המוצר שם המוכר נוריאל.
שם הוסבר לי שהמכשיר מעודפים אבל חדש לחלוטין ולא בוצע בו שימוש.
וזה עודפים כי אמור להגיע מלאי חדש וזה מלאי שנשאר במחסנים ויוצא למכירה עכשיו במחיר יותר נמוך.
הגעתי הביתה באותו יום הדלקתי את הטלויזיה,להפתעתי כבר התגלתה בה תקלה של מסך שחור לסרוגין.
בנוסף לאחר הכיבוי שלה היא לא נדלקת(הלך הספק כוח-הוסבר לי ככה במעבדה).
תקלה שניה של מוצר חדש!
התקשרתי לשירות לקוחות יום למחרת יום ראשון והגיע אלי טכנאי ביום רביעי לקחת את הטלויזיה.
במשך 4 ימים אף אחד לא דיבר איתי עד שהתקשרתי לברר מה קורה,והסברתי שאני מעוניין בLCD חדשה כמו שמחוייב בחוק(מוצר חדש עד 14 יום),מכאן התחילה מסכת התעללות של מנהלים אצלכם. שביקשו חשבונית שאני אשלח,שלחתי ולא חזרו אלי,חייגתי יום למחרת ואמרו שהגיע וזה בטיפול.
אחרי יומיים התקשרתי שוב ואמרו לי "לא החשבונית לא הגיע" השירות שלכם לוקה מאוד בחסר!
אתמול שוב התקשרתי(השיחה ה12 מאז שקניתי את הטלוויזיה) ושוחחתי עם רונית שהציגה את עצמה כמנהלת שם וביקשה שוב את החשבונית,הסברתי ששלחתי פעמיים הבטיחה שתחזור באותו יום לאחר שתבדוק וכמובן לא חזרה(לא מפתיע בכלל)
המקרה הוא בתמצית והיה עוד הרבה בדרך.
אני מיואש ממכם!! ולקנות מוצרים מאלקטרה אני לא אקנה יותר בחיים.
אני מעוניין במוצר חדש לא רוצה פיצויים ולא כלום רק מוצר חדש!
מקווה שכאן תוכלו לעזור לי ד.א המוצר עדיין אצלכם ואני ללא טלוויזיה בבית,וללא מענה מצד החברה שלכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה