|
|
|
|
|
|
שירות גרוע - חברת אלקטרה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת גילוח של פיליפס דגם 8250 בתאריך 23.8.2010, עם אחריות של אלקטרה היבואנית הראשית .
המכונה לאחר כ-9 חודשים הפסיקה להטען ונדרשתי להשתמש בה רק כאשר היא מחוברת לחשמל.ניסיתי עם 2 מטענים ושניהם תקינים ע"פ המעבדת שירות .
לקחתי את המכונה לתיקון בתאריך ה-28.7.11 . לאחר כחודשיים חזרה המכונה מתיקון . לצערי למרות שהיה רשום שהוחלף מעגל אלטקרוני . המכונה עדיין לא נטענת .
החזרתי את המכונה לתיקון בתאריך 28.9.11 , יום לאחר שקיבלתי אותה .
לצערי הרב שוב המכונה הוחזרה לאחר זמן רב בתאריך ה-23.12. פשוט לא ייאומן.
גם הפעם המוכנה תקולה .....
מסתבר שהאחריות היא רק בנייר. תיקון לא מבוצע.
לפי דעתי לא נגעו במכונה, לא טיפלו בה וסתם השהו את הזמן בתקווה שאוותר ואקנה חדשה.
את עמדת החברה אשמח לשמוע.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|