|
|
|
|
|
|
חיוב על תקלה חוזרת |
נושא התלונה: |
חפץ סלבה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 11 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
וסף ספיר 1, ראשון לציון 75704 |
כתובת: |
אלקטרה מוצרי צריכה, יוסף ספיר 1, ראשון לציון 75704 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מזגן אלקטרה בתאריך 27/8/2010
הזמנתי טכנאי מי חברת אלקטרה בתאריך 27/7/2011 כי מזגן לא מקרר
הטכנאי מילא גז ואמר הכל תקין כעבור זמן המזגן הפסיק לקרר
בתאריך 11/1/2012 הזמנתי טכנאי מי חברת אלקטרה והוא מילא גז ואמר הכל תקין וחייב אותי 230 ש"ח על תקלה החוזרת
האחריות על המזגן 3 שנים
דברתי אם שירות לקוחות תשובה שלהם אין האחריות החרי שנה בקשתי לדבר אם מנהל לא חזר אלי
(מתי שהמזגן באחריות אז לא מתקנים טוב ומתי שאין האחריות אז בודקים איפה נזילה ומתקנים ואז מחייבים ,בקיצור רק שמשלמים אז נותנים שרות אלקטרה)
|
כספי |
סוג הנזק : |
לקבל את כספי בחזרה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|