פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על תקלה חוזרת נושא התלונה:
חפץ סלבה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
וסף ספיר 1, ראשון לציון 75704 כתובת:
אלקטרה מוצרי צריכה, יוסף ספיר 1, ראשון לציון 75704 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מזגן אלקטרה בתאריך 27/8/2010
הזמנתי טכנאי מי חברת אלקטרה בתאריך 27/7/2011 כי מזגן לא מקרר
הטכנאי מילא גז ואמר הכל תקין כעבור זמן המזגן הפסיק לקרר
בתאריך 11/1/2012 הזמנתי טכנאי מי חברת אלקטרה והוא מילא גז ואמר הכל תקין וחייב אותי 230 ש"ח על תקלה החוזרת
האחריות על המזגן 3 שנים
דברתי אם שירות לקוחות תשובה שלהם אין האחריות החרי שנה בקשתי לדבר אם מנהל לא חזר אלי

(מתי שהמזגן באחריות אז לא מתקנים טוב ומתי שאין האחריות אז בודקים איפה נזילה ומתקנים ואז מחייבים ,בקיצור רק שמשלמים אז נותנים שרות אלקטרה)
כספי סוג הנזק :
לקבל את כספי בחזרה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה