פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה חדשה מקצרת את הבית נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרב פינטו פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
קינו מכונת כיסה ממחסני חשמל לפני חודש וחצי. לאחר פחות מחודש, המכונה התחילה מדי פעם לקצר את כל הבית. פנינו לשירות של אלקטרה, שהיא זו שנותנת את השירות עבור המכונה שקנינו, של דייהו, והשארתי הודעה. לא חזרו אלי 3 ימים, אז פניתי שוב ודיברתי עם מוקדנית. זה היה יום חמישי, ורק ביום שלישי לאחר מכן תיאמו לי טכנאי. הוא הגיע, החליף חלק, ואמר שהבעיה תוקנה. הדלקתי שוב, וזה קיצר. אז התקשרתי, ותיאמו לי טכנאי ליום ראשון. הגיע, תיקן משהו, וזה שוב לא תוקן. התקשרנו וצעקנו קצת, והוא הגיע כמה שעות אחרי זה לתקן שוב. המכונה עדבה יום אחד, ושוב קצר. ניסיתי להגיע למנהל השירות, אבל מרחו אותי ואמרו שתיאמו לי טכנאי בכיר ליום שלישי הקרוב, למרות שהתקלה חזרה על עצמה ביום רביעי. ורק אחרי שהטכנאי הבכיר יבדוק את המכונה, אז הוא יחליט אם להחליף אותה. בינתיים, שלושה שבועות כמעט אני מכבס אצל ההורים, אחות ומכבסות. לציין שאני עם 3 ילדים בבית, כולל 2 תינוקות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכונה מיידית ופיצוי כספי. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה