פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/11 ביקר אצלנו נציג עקב פנייתנו לברור תקלה במזגן.
הוחלף חלק שנקרא רגש - שילמנו 350 ש"ח (כולל ביקור בסך - 260 ש"ח)
מאחר והבעיה לא נפטרה, בקרו אצלנו 3 פעמים נוספות טכנאים של אלקטרה
כאשר כל פעם הבטיחו לנו נציג בכיר והגיע נציג שכבר היה ולא פתר את הבעיה...
ב - 20/12 הוחלט להחליף כרטיס בעלות - 682 ש"ח
גם זה לא פתר את הבעיה
כשבוע אחרי הגיע אותו נציג, לפרק את הכרטיס. באותו יום ביקר אצלנו (סוף סוף לאחר 4 נציגים שפקדו את ביתנו פעם בשבוע בערך) שי לוי, שהוא מנהל אזור.
הנ"ל בדק את העניין ואמר שהבעיה היא בחלק שלא שייך לאלקטרה וכי הוא ידאג שנקבך זיכוי מלא עבור התשלום הכולל.
מאז עבר כחודש וחצי, בשירות הלקוחות של אלקטרה אומרים לנו שהעניין בטיפול וכי "מוטי" יחזור אלינו...
כצפוי, מוטי אינו לוזר אלינו
שי אומר לנו שהעניין כבר לא בטיפולו
מס' הטלפון של שי לוי הוא - 054-2540551
אודה על טיפולכם
הגר
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה