פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מדיח כלים וורפול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 11.03.12 הודענו על תקלה במדיח הכלים נמסר לי שיגיע טכנאי ביום 19.03 בסביבות הצהרים (בעוד שאנחנו אנשים עובדים ) הגיע הטכנאי בדק את המכונה והגיע למסקנה שיש בעיה בכרטיס עליון הודיע למרכז שרות לשלוח לנו טכנאי אחר עם כרטיס עליון נקבע תאריך חדש להגעה ביום 28.03.12 המתנו בסבלנות עם כל הקושי בענין הגיע טכנאי מוקדם בבוקר בדק את המכונה שוב והפעם הגיע למסקנה שאולי יש בעיה עם כרטיס עליון ואולי יש בעיה עם מנוע לשאלתנו מדוע לא הגיע עם כרטיס עליון כי כבר הטכנאי הקודם אמר שיש בעיה נעננו שאין במלאי כרטיס עליון צריך לקבוע מועד. חדש אחרי שעות של המתנה קבלנו במזל טוב מועד חדש שזה בתאריך 4.4.12 והמשכנו להדיח כלים ביד "בשמחה " כשיש לי מדיח במטבח ואיני יכולה להשתמש בו ,בתאריך שנקבעהגיע לצערנו טכנאי עם מנוע בלי כרטיס עליון כמובן ,הפך את המדיח, בדק , בחן , החליף מנוע , בדק , בחן, והחליט שיש בעיה בכרטיס עליון ושוב נקבע תאריך חדש 15.04.12 האם סיפור ההמשכים הזה יגמר אי פעם ?
אבקש לקבל פיצוי הולם על עוגמת נפש זו שעברנו את תקופת החגים ללא מדיח
בעוד שאני מבוטחת ל-3 שנים נא טיפולכם בענין זה בעוד שאתם מצהירים על שרות אמין ומהיר .

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה