|
|
|
|
|
|
תקלה במכשיר תספורת |
נושא התלונה: |
יום רביעי 25 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר תספורת פיליפס QC5170. שקניתי לפני פחות משנה. יש פגם במסרק והוא נופל כל הזמן. ביקשתי לקנות מסרק חדש, פניתי למרכז שרות של אלקטרה, האחראית על מוצרי פיליפס בארץ. הופניתי על ידם לשתי חנויות שנותנות שירות: אלקטרו ברק ברמת גן, ובר מנחם מנתניה. פניתי כבר בחודש מרץ לשניהם. עד היום לא הביאו לי את החלק. למרות בקשות רבות וחוזרות ממני. מה גם שבפנייתי האחרונה לבר מנחם מנתניה נענתי על ידו בגסות רוח וחוצפה.
|
חוסר יכולת להשתמש במכשיר |
סוג הנזק : |
אספקה מיידית של החלק החסר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|