פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת מידע חלקי< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
רכשתי זרוע לטלויזית LCD לפני כשבועיים. לאחר שלא יצרו איתי קשר לתיאום התקנה יצרתי קשר עם מוקד השירות בעצמי על מנת לתאם. במהלך השיחה ולאחר שהנציגה (אורית) פשוט התנערה מהעיכוב ביצירת קשר עמי , שאלתי כבדרך אגב על מנת לוודא כי הזרוע לטלויזייה אכן מתאימה גם לממיר המסופק על ידי חברות התקשורת. נמסר לי כי זהו ציוד נלווה ולכן התקנתו כרוכה בתשלום נוסף. ביקשתי לדעת מה הסכום והנציגה השיבה כי אינה יודעת. לאחר שלחצתי וביקשתי לדעת מה הסכום היא העלתה על הקו טכנאי שמסר כי מדובר בסכום של 250 ש"ח. לאחר שיחה גם מול מנהלת בשירות בשם שרון פרי (שהייתה קרה מאד , אדיבה ולא הקשיבה בכלל לבקשתי) קיבלתי תשובה זהה.
אני לא מצליח להבין - מדוע אינכם לוקחים אחריות על מידע כוזב או חלקי שאתם מוסרים ללקוחות. הרי אם הייתי יודע שמדובר סך הכל בעלות של 400 ש"ח (150 לזרוע ועוד 250 למתקן מיוחד לממיר) לא בטוח שהייתי רוכש דרככם. ביקשתי לבטל את העסקה ונענתי כי זה מסובך ומורכב.
אבקש לבטל או לסבסד את עלות ההתקנה הנוספת , מעבר לסכום שהוצג לי בעת רכישת הציוד.
כספי סוג הנזק :
אי חיוב בגין התקנת ציוד לממיר פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה