פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בהחלפת חלק של מקרר חדש ושירות לקוחות נוראי!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר פניתי לראשונה לשירות הלקוחות הטלפני של אלקטרה, עקב מגירה שבורה במקרר אלקטרה חדש שרכשנו (SBS). המקרר נרכש בסניף ב"ש. יותר לציין שעד אמצע מרץ, אחרי שיחות רבות (ביוזמתנו) והבטחות חוזרות ונישנות שיחזרו אליי ולא חזרו, לא טופל הנושא עקב בלבול, אי הבנה איזה חלק ביקשתי למרות שגם אני וגם בעלי הסברנו מס' פעמים, חוסר תיאום, וקושי רב בתפיסת מנהלת החנות בב"ש.
לאחר שביקשתי שיקחו את המקרר וישיבו את כספי, חזרה אליי נציגה שאמרה שהחלק הוזמן והבטיחה שעד סוף אפריל החלק יהיה אצלי. אנחנו היום ב- 4/5, החלק עדיין לא אצלי. למרות שפניתי מס' פעמים במהלך השבוע לא חזרו אליי ואני תמיד הייתי צריכה להתקשר ביוזמתי. נאמר שהחלק במכס, לאחר מכן בפירוק וכו' וכ' וכו'....
סיפורים ואגדות נמאס לי כבר לשמוע וגם להתנהל מול "שירות לקוחות" שחוץ מלחמם את הכיסא לא עושה כלום.
ולכן אבקש שבטרם אפנה לעו"ד לתביעה מול חברה שכנראה לא מכבדת את לקוחותיה, נציג בכיר יחזור אליי ויאפשר לי להחזיר את המקרר ולקבל זיכויי כספי. אני אינני רוצה להמשיך ולהיות מטופלת ע"י שירות לקוחות שלוקח לו ארבעה חודשים להחליף מגירת פלסטיק מסכנה וקטנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת המקרר או החלפת המגירה במיידי ופיצויי הולם פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה