פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת במזגן אלקטרה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בביתנו מותקנים 5 מזגנים של חברת אלקטרה. כל המזגנים הותקנו יחד בספטמבר 2009. אחד המזגנים מותקן בחדר אורחים ואיננו משתמשים בו לחימום בשוטף. בחורף הראשון לאחר התקנת המזגן (חורף 2010) נוכחנו כי המזגן אינו מחמם. הוזמן טכנאי שירות של אלקטרה (במסגרת האחריות), שטיפל במזגן. לאחר התיקון נעשה שימוש במזגן לחימום למספר ימים ולאחר מכן לא נעשה ישמוש במזגן לצורך חימום (כאמור, שימוש בחימום נעשה רק בחורף וכאשר חדר האורחים מאוייש, צירוף שאינו קורה רבות). בחורף 2011, עת שהו בביתנו אורחים, ניסינו לחמם באמצעות המזגן ושוב התקלה חזרה על עצמה. שוב, הוזמן טכנאי אלקטרה, הפעם בתשלום מלא, שטיפל במזגן ואכן המזגן חימם משך מספר ימים. לפני מספר ימים, עת שהו אורחים בביתנו, ניסינו להפעיל את המזגן במצב חימום.... ושוב התקלה חזרה על עצמה באותו מתווה בדיוק!
פנינו, שוב, לשירות אלקטרה, שסרבו לקחת אחריות על התקלה החוזרת מדי חורף וכל שהציעו היה.... לשגר טכנאי בתשלום.
מאוד לא סביר בעינינו כי מזגן חדש, שנרכש במיטב כספנו, אינו "מספק את הסחורה" כאשר נדרש לחמם את החלל בו מותקן.
היחס בו נתקלנו מצד שירות הלקוחות של אלקטרה היה חשדן, משפיל וכלל לא ניסה "ללכת לקראת הלקוח", שלא לומר לקחת אחריות על המוצר שלהם.
חשבתי שרכשנו "מזגן עם אבא", אך נראה שנותרנו יתומים! תיאור הבעיה:

בזבוז זמן, מניעת הנאה ממוצר שנרכש במיטב כספנו
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המזגן ע"י חברת אלקטרה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה