|
|
|
|
|
|
חוסר התייחסות לתלונה על מוצר פגום |
נושא התלונה: |
תמיר יואב |
שם/כינוי: |
יום ראשון 29 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רח' החרושת 14 רעננה |
כתובת: |
רעננה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רצ"ב הבקשה ששלחתי לאלקטרה מחשבים ולאלקטרה מוצרי חשמל אך לא זכיתי למענה מאף גורם באלקטרה:
שלום,
זו פנייתי השנייה לאלקטרה
רכשתי 4 ממירים של אלקטרה DVBT 1300 בחנות של מחסני חשמל ברעננה
רציתי מוצר כחול לבן.
2 מכשירים התקלקלו במסגרת שנת האחריות והוחלפו בזיכוי כי לא ניתן היה לתקן אותם.
המכשיר השלישי התקלקל כשבוע לאחר תום האחריות.
בחנות של אלקטרה מחשבים אמרו שלא יוכלו לטפל במכשיר השלישי כי יצא מאחריות.
לאור העובדה כי כנראה שיש פגם במוצר ואורך חייו קצר מהסביר למוצרים כאלה,
וכצרכן נאמן של אלקטרה שרכש 4 ממירים מתוצרתכם, אני חושב שמגיע לי יחס קצת חורג מהנורמה.
אני מבקש להחליף את הממיר השלישי בממיר אחר מתוצרתכם (אם יש במלאי) או לתת לי זיכוי לרכישת ממיר אחר בחנות.
אני מקווה שתענו בחיוב לבקשתי כמחווה של רצון טוב ללקוח נאמן.
בברכה,
יואב תמיר
רחוב היובל 4 רעננה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תקון המוצר או החלפתו בשווה ערך |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|