פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות בהרחבת ביטוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי מכונה של אלקטרה , בעת הזמנת טכנאי לפתיחת המכונה הציעה לי הנציגה ל"הרחיב את שרות התיקונים שלי לשלוש שנים, לאורך כל השיחה עימי פען אחת לא הוזכר שהאלץ לשלם לכל ביקור של טכנאי 100 ש"ח , המכונה עם אותה תקלה מהיום שרכשתי אותה אך מכיון שלא היה לי שימוש רב בה לא הפריע לי ידנית לטפל בבעיה אך קיום משפחתי התרחבה והשימוש רב במכונה, אני זקוקב לתיקון שלה. אני מעונינת שיחזירו לי את כספי אפילו שזה סכום זעום , איני מוכנה לתת אפילו שקל לחברה שלא עובדת גלוי ומרמה את לקוחותיה 100 ש"ח שרכשתי את הביטוח . בחברה אחרת שבדקתי על ביטוח לא גובים כסף על כל קריאה של טכנאי . אם רק היו אומרים לי להוסיף עוד כסף בשביל השרות הזה בשמחה הייתי עושה זאת אבל אף אחד לא טרח לעדכן אותי בפרטים המלאים של הביטוח . ביקשתי מהמנהל שחזר אלי אם הוא יכול להוציא את השיחה שבה רכשתי את הביטוח על מנת לאמת את המקרה ולהוכיח לו שלא הוזכר שום פרט לגבי תוספת של 100 ש"ח לקריאת טכנאי, אך אין לו את השיחה . אשמח שתעזרו לי במהרה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת התשלום או שליחת טכנאי ללא עלות וביטל הביטוח הלאה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה