טלויזיה לא תקינה פיליפס 42, 5405 |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב! רכשתי טלויזיה של פיליפס 42 אינץ, דגם 5405,
אחרי שנה בדיוק המסך של הטלויזיה נהיה שחור והנורה התחילה להבהב, לכן התקשרתי לשירות לקוחות והזמנתי טכנאי, הטכנאי הגיע ולקח את הטלויזיה לתיקון . כלומר שהוע וחצי היינו בלי טלויזיה.
כאשר טכנאי הביא את הטלויזיה הסתבר שהשלט לא עובד , הוא אמר צריך להחליף את השלט. אחרי שהתקשרתי לשירות לקוחות והזמנתי טכנאי הגיע אותו טכנאי בשם אדיר ביום 20/6/2012 וגם השלט החדש לא הגיב לטלויזיה .
כלומר קיבלנו טלויזיה לא תקינה , המקשים בטלויזיה לא מגיבים
ביקשתי מאדיר לכתוב בהוראות מיוחדות את סוג הבעיה , אך לאחר התייעצות עם ראש צוות סירב לרשום שום דבר ולתת שום פתק על כך שהוא לוקח את הטלויזיה לתיקון.
לכן סירבנו לתת את הטלויזיה לתיקון .
אנחנו כבר שבועים בלי טלויזיה
היחס שלכם השירות שלכם מזעזע,
היחס של הטכנאים ושל החברה פשוט מבזה
רוצים לקבל טלויזיה חדשה תמורת הטלויזיה הלא תקינה
|
כספי |
סוג הנזק : |
טלויזיה חדשה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|