פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התאריך ה 1 לאפריל רכשתי תנור מבית "אלקטרה" מחברת "סופר אבי" באשדוד. לפני שבוע בתאריך ה 13 ליוני התנור שלי התקלקל. פניתי לחברה שנותנת אחריות - אלקטרה ופירטתי את הבעיה. הסברתי לנציג השירות שכאשר אני מדליקה את התנור על חום כלשהו הוא מתחמם יתר על המידה ושורף את האוכל / העוגה שמוכנסת אליו. מכאן הבין נציג השירות שהבעיה נעוצה בתרמוסטט. בנוסף לכך, הוספתי את מס' הדגם ואת העובדה שהתנור הוא דו - תאי.
תואם שירות ליום ראשון שמיד אחרי (16/6) מסיבות אישיות שלי, ביקשתי לדחות את השירות. הדבר נדחה עד יום רביעי (20/6). היום, יום רביעי, הגיע טכנאי. הוא לא ידע כלל במה מדובר. לאחר הסבר קצר שלי, ובדיקה שלו, הוא אמר שצריך להחליף את התרמוסטט. אלא, שהוא הביא איתו תרמוסטט שמתאים לתא העליון של התנור ולא לתא התחתון.
אי לכך ובהתאם לזאת, נצטרך לתאם שירות מחדש...
פניתי למרכז שירות "אלקטרה" בדרישה לקבל תנור חדש או לחילופין החזר כספי, היות ולא הגיוני שתנור שנמצא אצלי בסך הכל חודשיים כבר ייהרס ו"ישבוק חיים". שוחחתי עם נציגה בשם ליז, שטענה לעומתי שהיות והתנור נמצא בשימוש כבר מס' שבועות זה "הגיוני" שהוא יתקלקל...
ביקשתי שהטכנאי יחזור עוד היום עם החלק המתאים ויטפל בתקלה. היא אמרה לי שרק ביום ראשון (ה 24) יתקשרו אלי מ"מחלקת טיפול נוסף" שמטפלת במקרים מעין אלו על מנת לתאם ביקור. משמעות הדבר היא, שהתאריך המוקדם ביותר בו יגיע שוב טכנאי יהיה ביום שלישי או רביעי הבא. שבוע שלם!!!
לסיכום, שירות הלקוחות של חברת אלקטרה אכזב אותי וגרם לי לעוגמת נפש רבה!
החלפת תנור / החזר כספי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה