פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה ארוכה לטכנאי שיגיע לתיקון מזגן נושא התלונה:
הכט חוי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.6.09 נרכש על ידינו מזגן אלקטרה 35 במיטב כספנו כ- 5000 ש"ח מהרגע שהותקן המזגן בביתנו לא היה רגע דל של נחת ציפצופים וטירטורים מיותרים קריאות אין סוף לטכנאים וכמובן ביזבוז זמן מיותר בהמתנות שהרי מן הסתם אנחנו אנשים עובדים וכל קריאה היא יציאה מוקדמת ממקום העבודה או איחור בבוקר.... לאחר פניות חוזרות ונישנות הגיע לביתנו בינואר 2011 מהנדס מטעם החברה שהגיע למסקנה שיש להחליף את יחידת המזגן הפנימית - דהיינו היחידה היתה פגומה מההתחלה אך למה לרצות את הלקוח המסכן אם אפשר להתחמק מאחריות ואפילו מעשה חריג לפנים משורת הדין קיבלנו אחריות נוספת עד 27.7.2011 במכתב תודה ממנהלת קשרי הלקוחות הגברת חדווה כהן. והנה שוב עברה לה כמעט שנה ושוב תקלה במזגן מיום שישי האחרון ה-22.6.12 נזילת מים מהיחידה הפנימית והצפת המקום במים כולל נזק לשטיחים במקום. חיכיתי בקוצר רוח ליום ראשון כדי להזמין טכנאי
ואני לא צריכה להרבות במילים איזה "גהינום" בלהיות בימים אלה בלי מזגן כשהלחות כל כך גבוהה ושוב נענינו בתשובה לחכות לטכנאי לעוד כ-שבועיים ונאמר על ידי המוקדנית שאפשר גם לפנות לטכנאי פרטי - מקוממם ביותר שהרי מזגן הוא מצרך מבוקש בימים טרופים אלו ולא מוצר שאפשר להניחו בצד ולא להשתמש בו עד לתיקונו...האם זה השירות המוביל במדינה כפי הפירסומים שלכם בכל אמצעי התקשורת האם זוהי אמנת השירות שלכם טכנאי מגיע תוך 2 ימי עסקים??
ברצוני לקבל את התייחסותכם ולזרז את קבלת הטכנאי מוקדם מ 1.7.12 שנקבע לי לאחר דין ודברים קשים עם אחראית אגף שירות הלקוחות גב טלי בדהב. מיותר לציין שכף רגלי ובני משפחתי לא יקנו מוצר הנושא את השם "אלקטרה"
עוגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה