|
|
|
|
|
|
תקלות חוזרות במכונת כביסה אלקטרה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 יוני 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/9/2007 רכשתי מכונת כביסה פתח עליון אלקטרה ישירות מהחברה אלקטרה מוצרי צריכה הזמנה מס 92022209
בסך 1880 שח. מיום שקיבלתי אותה רק צרות. במשך 4 שנים כבר ביקרו אצלי אולי 10 פעמים והחליפו כמה פעמים את כרטיס האלקטרוני ששוב ושוב נשרף.
השבוע שוב היה טכנאי ואמר ששוב הכרטיס נשרף. מאחר שאין לי כבר ביטוח עלות ביקור 200 - שלמתי בטל ולא קיבלתי קבלה, והצעת תיקון של כ600 שח.
השארתי הודעה בו ביום במוקד אלקטרה לטל בית הלחמי מנהל מכונות כביסה שעד כה לא חזר אלי. אני חושבת שמכוון ששוב ושוב נשרפו כרטיסים אלקטרוני דבר שצריך לקרותכבלאי טבעי אולי פעם אחת בארבע שנים חברת אלקטרה צריכה לתת לימכונה חדשה כי ברור שהיה פגם במכונה מלכתחילה ולכן כל פעם זה נשרף שוב.
לא הגיוני שלאחר 4 שנים אני צריכה להוציאעכשיו 2000 שח על מכונה חדשה.כעת בבית הרי כביסה מלוכלכת כי בעלי עובד בעבודות שטח ואני צריכה להטרטר שוב ושוב
היום השארתי הודעה במשיבון למנכל אלקטרה איל קרמר אך בטח לא יחזרו אלי
קשה לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לי בשנים אלו, את בזבוז הזמן והעצבים בכל פעם שהמכונה התקלקלה ואת העלויות בגין תיקונים גם תחת ביטוח וזמן עבודה שבוזבז בהמתנה לטכנאי
|
עוגמת נפש עצומה |
סוג הנזק : |
קבלת מכונה חדשה והפעם טובה כפיצוי על כל מה שעברנו בארבע שנים אחרונות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|