פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי/חוסר התייחסות נושא התלונה:
איבשקובסקי ברוריה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏04 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוסף ספיר 1 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מאלקטרה מזגן מתקדם לפני 4 שנים. הוא עבד שנתיים וחצי. היה שלושה חודשים בתיקון, אחרי הרבה נדנודים. שנה עבד ועכשיו שוב חודשיים לא עובד. אני מתקשרת וכותבת והמזגן עדיין לא עובד. אני לא יודעת לאן לפנות כדי לקבל התייחסות מהחברה
עוגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה