פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מקפיא פגום< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חשבתי שהשירות של אלקטרה השתפר וכן התפתיתי לקנות מוצר של אלקטרה.
בתאריך 8/7/2012 קיבלתי לביתי מקפיא ווירפול 262. המוביל הניח את המקפיא והפנה אותנו לשירות הלקוחות ע"מ לקבל הוראות בהקשר להפעלה והצורך בטכנאי בהפעלה הראשונית.
התשובה שקיבלנו משירות הלקוחות הינה שאנו יכולים לפתוח את אריזת המכשיר ולהפעילו ללא נוכחות טכנאי ואם יש בעיות שנדע "שהמכשיר לא נקנה ברחוב".
בערב כשתפחנו את האריזה הסתבר כי המקפיא ניזוק בהובלה בדופן ימין למעלה וגם חלק מגג המקפיא מעוות כתוצאה מהפגיעה.
כרגע יש לנו בסלון מקפיא ישן ומקפיא חדש והמצב משבש את אורחות חיינו.
הבוקר התבשרנו ע"י האחראית באגף השירות כי טכנאי מקררים יגיע אליו רק ביום רביעי מאחר ואין להם מועדים פנויים עד אז.
האם אין זו חוצפה?
האם כדי לזהות נזק חיצוני חייבים כי טכנאי מקררים יגיע לזהות את הנזק?
האם אנחנו שבויים של חב' אלקטרה?
כנראה שכן.
ועל כן אני מודה שטעיתי אסור היה לי לקנות מוצר של אלקטרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המקפיא במיידי. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה