פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות עבור מזגן לא תקין נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בביתנו הותקן מזגן 3.5 של אלקטרה, המזגן לא מקרר מהרגע הראשון שהפעלנו אותו. אירחנו בביתנו טכנאי, טכנאי בכיר, פגישה עם טכנאי ומתקין, בזבזנו שעות עבודה רבות וכמובן התבשלנו מחום. כל פעם מבטיחים לנו מחדש שיפעלו לתיקון ולא נעשה כלום, דוחים לנו מועד טכנאי כל הזמן והשיא היה היום שאנחנו מחכים בצפיה לטכנאי שיגיע לעשות "צנרת פרווזורית" ולהחליף מנוע פנימי (לפי מה שאמר הטכנאי הבכיר האחרון) וה"אדון" מגיע רק לבדוק את המזגן ומתלונן בפעם המיליון על המתקין.... ברצוני לציין שאנחנו כבר ניסינו הכל לאלקטרה היו מיליוני טענות על ההתקנה שבנתיים תוקנו ואף אחת מהן לא פתרה את הבעיה, המזגן לא מקרר, נמאס לנו ל"ארח" פה טכנאים של אלקטרה שאומרים לנו שהמזגן תקין בזמן שהוא לא!!! וזה עובדה שהוא לא מקרר!!!
קנינו אלקטרה בגלל השם ו"אכלנו אותה" בגלל השרות, מה שבטוח שאלקטרה לא ייכנס אליי שוב הבייתה.
אני לא בקטע של לאיים אבל תביעה משפטית בטוח תהייה פה, הן על השרות הלקוי, על הפסד ימי העבודה ועל עוגמת הנפש של משפחה בת 7 נפשות, מתוכם שלישיית תינוקות בני שנה וחצי, "שמתבשלים" בגלל שרות שהוא לא שרות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה