פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי לא הגיע כלל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשתי מזגן חדש מחברת אלקטרה בסוף יוני. ככל הנראה מרגע ההתקנה המזגן לא קירר כראוי, אך רק לאחר 3 שבועות בערך התקשרתי לשירות הלקוחות של אלקטרה להזמנת טכנאי. נקבע ביקור הטכנאי ליום ראשון, ה22.7.12 בין השעות 18:00 ל- 20:00, ועוד נאמר לי מפורשות שאם לא אהיה בבית בשעות האלו אשלם קנס. הטכנאי לא הגיע כלל, בזבזתי את זמני בהמתנה לשוא.
התקשרתי לאחר מכן לשירות לקוחות (25.7.12) כדי להבין מה קרה ולקבוע תאריך הגעה חדש. מוקד השירות יצר קשר עם הטכנאי לבירור העניין, והטכנאי לא יכל לומר למה הוא לא הגיע. נקבע תאריך התקנה חדש ל31 ליולי.
כמו כן ביקשתי פיצוי ע"פ החוק על כך שהטכנאי לא הגיע, נאמר לי שיחזור אלי מנהל בנושא, מנהל כלשהו אכן חזר אלי אך אמר שהוא לא יכול לטפל בנושא ורק מנהל טכנאים מטפל בנושא ויחזור אלי תוך 48 שעות, וזה עוד לא קרה 4 ימים לאחר מכן.
מאז, התקשרתי שוב לשירות לקוחות (31.7.12) ושוב נאמר לי שמנהל יחזור אלי תוך שעה, ולא חזרו אלי.
בשורה התחתונה אני מרגיש שמטרטרים אותי כדי שאתייאש מהעניין, ואני דורש פיצוי על עוגמת הנפש כמפורט בחוק על אי הגעת טכנאי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי ע"פ המפורט בחוק פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה