|
|
|
|
|
|
כיריים עם חלודה! |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היי ,
בחודש ינואר השנה רכשתי כיירים של חברת סאוטר באחריות חברת אלקטרה .
מחודש מרץ התחלתי להתלונן בשירות הלקוחות שיש לי חלודה על הכיירים ,
לאחר חודש הגיע טכנאי וטען שיש להחליף את הכיירים במלואם כי הכל מלא בחלודה,
כמובן שדעתו של הטכנאי שנשלח מטעם חברת אלקטרה לא נחשבה ולאחר כחודש נשלח שוב אותו הטכנאי ולא הבין למה !!! וטען שוב יש להחליף את הכיירים במלואם ! לאחר שיחה שוב אם שירות הלקוחות החליטו שיחליפו לי את הכיירים ולחדשות ולא לכיירים מנירוסטה כמו היום אלא מזכוכית(יש לציין שאפילו הצעתי שאני אשלם ל החלפה לזכוכית את החלק היחסי ) לאחר חודש נוסף.. נשלח טכנאי אחר עם כיירים משומשות וחלקיות לא הגיעו כל החלקים לא כיירים מזכוכית שום דבר ממה שהובטח לא היה ולא נברא .. לא הסכמתי לקבל את הכיירים שהביא הטכנאי .. ומאז ועד היום אני רודפת אחרי השירות של חברת אלקטרה מבטיחים שהם מחפשים הקלטה של מי שהבטיח לי כיירים חדשות כי הוא לא אמרו דבר כזה !!! יש שם מנהל בשם מאור שק מבטיח ולא מקיים מתקשר פעם בשבועים וטוען שהוא לא מוצא את ההקלטות של השיחה !!!! מאור מאוד לא נחמד ומדבר בצורה מאוד לא נעימה ומזלזלת !!!!!!!!!! לטיפולכם בבקשה
|
החלפה לחדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|