פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בן גוריון 12 באר שבע כתובת:
ר.ר.קדמיאל 2011 בע"מ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 15.6 2012 רכשתי ספת נוער נפתחת עם מנגנון חשמלי ברוחב 90ס"מ.
לפי החוזה ההספקה הייתה 21 ימי עבודה.
מתאריך הרכישה ועד ה31.7 הביאו באיחור רב פעמיים מיטות שלא היו תקינות, או שלא היו בגודל שהוזמן.במהלך תקופה זו היינו בקשר טלפוני עם החנות ועם המחסן של החנות לבדוק מתי מגיעה המיטה. גילינו לא פעם כי מנהל המחסן משקר לנו,אומר כי המיטה נמצאת אך אין לו מוביל....למרות שהמיטה בכלל לא הגיעה למחסן...וגם כאשר כבר סיפקו מיטות באיחור הן לא היו במידה הנכונה,או שלא ניתן היה להרכיב אותה מאחר והמידות לא היו נכונות.
בשיחות הטלפון גילו האנשים חוסר סבלנות ,חוסר מקצועיות, עוינות, למרות שהם אינם עומדים בחוזה ומאחרים באספקת המיטה.
בכל אותו זמן ישנה ביתי על מזרונים על הרצפה.מיותר לציין כי מצב זה אינו בריא לגב שלה.
שלא נדבר על האכזבה שלה בכל פען מחדש כאשר היא ממתינה בקוצר רוח למיטה ומתאכזבת כל פעם מחדש.
בנוסף שעות ההמתנה בבית שהיינו צריכים לחכות כל פעם מחדש להובלה...העצבים הכעסים ותחושת חוסר האונים שלי כצרכן וכאם מול שירות איום ונורא שכזה.
לאחר שיחת טלפון נוקבת ביותר הוחזר לי הכסף של המיטה, אך לא הוחזרה לי שלוות הנפש, כיום עלי לחפש שוב מיטה חדשה לביתי,שוב להמתין עד שתסופק...בזמן זה היא ממשיכה לישון על מזרון על הרצפה.

ברצוני להזהיא רת הצרכנים שלא ירכשו בחנות זו, שלא יחוו את מפח הנפש שאנו חווינו במשפחתינו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פרסום שלילי ,פרסום הסיפור ברבים!!!! פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה