פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מיזוג אויר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
סבתי היא אשה מבוגרת בן 80, בבעלותה מזגן עילי של חברת אלקטרה
אשר נרכש לפני כשנתיים.
לפני מספר ימים התקלקל המזגן בדירתה וסבתי הזמינה טכנאי של חברת אלקטרה. סבתי רכשה ביטוח עבור המזגן ומקפידה לשם את דמי הביטוח באופן קבוע.

כאשר הטכנאי הגיע הוא הסביר באופן תמוהה שכיוון שהמנוע של המזגן ממוקם מחוץ לדירה (כפי שמקובל) הוא לא יכול לבצע את התיקון ורק מומחה יכול לבצעו,
הוא ידע לומר לסבתי שתיקון של הטכנאי המומחה יעלה 600 ש"ח ומשסירבה סבתי לכך כיוון שמשלמת ביטוח הסכים הטכנאי באופן מיידי להעניק הנחה של 300 ש"ח.

כל הנסיונות שלנו (הילדים והנכדים) להבין מול אלקטרה מדוע יש צורך בטכנאי מומחה, מדוע צריך לשלם על התיקון כאשר יש ביטוח ומתי אם בכלל יוכל להגיע אותו טכנאי מומחה עלו בתוהו.

בעת כתיבת שורות אלו סבתי בת ה 80 עדיין שוהה בדירתה, ללא מיזוג
בחודש החם ביותר של השנה.

אודה לעזרתכם בפיתרון הבעיה מול חברת אלקטרה.

אני זמין בנייד לפרטים נוספים ככל שידרשו.

תודה מראש,

רון דונר

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה