|
|
|
|
|
|
אי הגעת טכני להתקין מזגן |
נושא התלונה: |
גבאי רחל |
שם/כינוי: |
יום שישי 03 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.8.12 נקבע לי עם הטכני גיא להתקין מזגן בין השעה 8:00 לשעה 10:00 בבוקר עד לכתיבת שורות אלה לא הגיע הטכנאי וגם לא טרח להודיע התקשרתי לשקם אלקטריק דרכו קניתי את המזגן הודיע לי מנהל החנות תומר כי הטכנאי בדרך יגיע תוך 5 דקות חלפה מאז שעה נוספות והטכנאי לא הגיע גם לא עונה לטלפונים. אני יודעת כיח על איחור מעבר לסביר ומקרה זה הוא ללא ספק מעבר לסביר כי עלי לקבל פיצוי על עוגמת הנפש וההמתנה ועל החוצפה גם לא לטרוח להודיע על איחור. היום יום שישי ויש עוד עבודדה רבה לפני כניסת השבת
|
ובזבוז זמן יקר |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם ואפילו ביטול העיסקה והחזר כספי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|