|
|
|
|
|
|
שירות גרוע של טכנאי מקררים |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביקור חוזר של הטכנאי נקבע יומיים מראש בין השעות 13-15 והתקבל אישור שהטכנאי אמור להגיע בזמן הנקוב.
סמוך לשעה 15 התקשרתי לחברת אלקטרה והתברר כי הטכנאי מתעקב אך אמור להתקשר או להגיע עד 15.30. כרגע השעה 16.30, הטכנאי לא התקשר ולא הגיע, המוקד של חברת אלקטרה פתוח עד השעה 16.00
|
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|