פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי דירה חדשה מקבלן ובה הותקן מזגן אלקטרה. ב6.8 פניתי לראשונה משום שהמזגן לא עבד (החל מהפעלה ראשונה) מאז ועד היום היו בביתי 4 טכנאים אשר לא הצליחו לפתור את הבעיה. ולמרות זאת, אני נאלץ להמתין כל פעם לפחות 4 ימים לתיאום טכנאי חדש, בקשותיי לדבר עם המנהל האזורי נתקלות בסירוב. מנהלי שירות הלקוחות (יבגני, רותם, עדי, שרון) אינם מסייעים ועל אף שמבטיחים לחזור מיוזמתם בטלפון כדי לעקוב אחר פתרון הבעיה מעולם לא עשו כן. ללא ספק השירות הגרוע ביותר שנתקלתי בו מעודי.
בזבוז זמן, כספי (ימי חופש) סוג הנזק :
פתרון מיידי של הבעיה במזגן ובמידת הצורך החלפתו בחדש. פיצוי כספי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה