שירות תיקונים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שירות זה מושג שכנראה לא מכירים באלקטרה.
מתנהלים כמו "מונופול".
ביקשתי להזמין טכנאי לתיקון צירים לתנור אפיה של אלקטרה.
אני רדפתי אחריהם , כל פעם נאמר שנציג יחזור אליי ולא כך היה.
נאלצתי בכל פניה לחזור על כל הפרטים מחדש, דגם התנור, מה התקלה וכיו"ב. (מה, לא מתעדים פניות לקוחות?!) .
נאמר לי שאין חלקים בארץ, יגיעו תוך שבועיים ואז יצרו איתי קשר.
חלפו כחודשיים ואז, הגיעה שיחה (מפתיע) שאלתי מה עלות השירות?
71 ש"ח לכל ציר *2 = 142 ש"ח
ביקור טכנאי - 250 ש"ח
לא כולל עבודה!!!! כמה זה "עבודה", לא ידוע, הנציגה לא יודעת להעריך.
לא הבנתי מה כולל ביקור טכנאי? 250 ש"ח על זה שהוא היה נחמד והסכים לתת שירות?! עבודה לא נכללת.
עדיף לקנות תנור חדש וברור שאדאג לוודא שאין שירות של אלקטרה מאחורי המוצר החדש!!!!!!!!!!!!
אז פעם הבאה, אלקטרה לא תודה!!!!
|
כדאי שיהיה מעקב ותיעוד פניות, ואולי ישכילו להגדיר עלויות ומחירים שפויים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|