פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן חדש לא תקין נושא התלונה:
שגב שלמה שגב שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תקוע כתובת:
תיאור הבעיה:
קנינו 3 מזגנים של חברת אלקטרה.
2 מתוכם לא עובדים. האחד לא עבד מלכתחילה בעקבות מום בייצור המזגן (חור בסוללה) והשני מקצר את המסר פחת.
המום במזגן נודע לנו רק לאחר חודש שאנו מנסים להזמין את חברת אלקטרה שנמנעים להגיע אלינו בתירוצים שונים ובסופו של דבר לא פתרו את הבעיה, ואת המזגן השני לא הסכימו לבדוק ללא קריאה נוספת. יש לציין כי לכל קריאה לוקח לפחות שבוע וחצי עד לקבלת טכנאי וגם זאת לאחר שכנועים רבים מול פקידי אלקטרה ועירוב מנהלי קשרי לקוחות.
לא ברור העניין מדוע לא הוחלף המזגן למרות שביקשנו זאת במהלך הזמנת הטכנאי, ולמרות שהטכנאי אישר כי אכן יש מום במזגן עצמו.
נכון לרגע זה המזגן עדיין לא פועל למרות שהוא חדש ואי לכך נגרמה עוגמת נפש במיוחד בחודש חם שהיה ובנוסף ביטולי יום עבודה בעקבות הטכנאי שלא הגיע מספר פעמים.
כספי וזלזול בלקוחות סוג הנזק :
החלפת המזגן שאינו תקין לאלתר, תיקון המזגן השני וכן הארכת האחריות לשלוש שנים פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה