אי הגעת טכנאי החברה במועד שנקבע |
נושא התלונה: |
יום שני 27 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נקבע לי תאריך לבדיקת טכנאי עבור מזגן חדש שהותקן ואינו פעיל. המועד נקבע ל26.8.12 ובמקביל נשלח אלי sms שטכנאי ישלח ב-27.8.12.
צלצלתי לבדוק מהו התאריך האמיתי ואז נאמר לי שאפשר לתאם ליום ה-29.8.12. בלית ברירה קיבלתי זאת.
באותו יום אחה"צ צלצלה נציגה של אלקטרה ושאלה אם יתאים לי ביקור טכנאי ב-27.8.12 בין השעות 15:30-17:30 , הסכמתי.
במועד האמור צלצלתי לוודא שהטכנאי יגיע ושיודיע באמצעות הטלפון כי האינטרקום אינו פועל. נאמר לי שהטכנאי קיבל את ההודעה ואני הבאה בתור בעבודתו. חיכיתי עד השעה 20:00ואף יותר.
אף אחד לא בא, לא הודיע על עיכוב או דחייה ולא התייחסו כלל.
היום, ה-28.8.12 הודיעו לי שהטכנאי יגיע ביום ד' ה-29.8.12 כפי שנקבע מלכתחילה, כאילו כלום לא קרה....
בבירור עם הממונה, בחור בשם יבגני אמר לי הלה, כי הייתה אי הבנה וכל מה שהוא יכול לומר לי זה שהוא מצטער.
ידוע לי כי על אי הבנה כזו עליהם לקחת אחריות ולפצות אותי ע"פ שעות העיכוב.
אני מבקשת לאכוף את החוק.
|
בזבוז זמן, זלזול ועלבון. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|