פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיח כלים לא תקין - חוסר טיפול נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לאלקטרה ב-12.08 בעקבות תקלה מדיח כלים שנקנה לפני פחות משנה ועדיין יש עליו אחריות.

הטכנאי שהגיע ב-15.08 קבע שיש להחליף רכיב אלקטרוני תקול, אך מכיוון שאין לו את החלק איתו, יש לתאם ביקור טכנאי נוסף.

הטכנאי השני שהגיע ב-21.08, טען שהבעיה היא לא בכרטיס אלקטרוני. לדבריו, הוא מצא שאחת הממטרות לא הייתה מחוזקת וברז המים בכניסה למדיח לא היה פתוח עד הסוף. אחרי שסידר את הדברים האלה הוא אמר השתקלה תוקנה. כשהפעלנו את המדיח באותו היום, הבעיה חזרה על עצמה, המדיח נכבה לפני שתוכנית הסתיימה.
למחרת התקשרתי למוקד שירות ודיברתי עם מנהלת בשם ריקי, שהבטיחה לי שבפעם הבאה יגיע טכנאי שיחליף את הכרטיס והיא תדאג לרשום את זה בהזמנה.

ב-26.08 הגיע בחור בשם עמיר, שהציג את העצמו כטכנאי בכיר של אלקטרה. הוא טען שאין לו סיבה לסמוך על המסקנות של הטכנאי הראשון והוא יעשה את הבדיקות הנדרשות לפני שיקבע שצריך להחליף משהו. הוא הפעיל את המדיח על התכנית הארוכה, ביקש שאני אתקשר אליו כשהתוכנית תסתיים, כי "אין לו זמן לחכות" והלך. כעבור 40 דקות המדיח נכבה, לפני שהתכנית של 2.5 שעות הסתיימה והכלים נשארו מלוכלכים. התקשרתי לאמיר, שהואיל בטובו להופיע אחרי שעתיים עם "כרטיס חדש מתוכנת" שמתאים למדיח שברשותי. אחרי שהוא החליף את הכרטיס, המדיח בכלל לא נדלק. אחרי בדיקה קצרה הוא קבע שהמספר הסריאלי בהזמנה שונה מהספר של המדיח בפועל ולכן הכרטיס החדש כלל לא מתאים. הוא טען שאין באפשרותו לעשות משהו באותו רגע ועליי לדבר עם אלקטרה לגבי ההמשך, לקח את הדברים שלו ועזב.
אחרי עוד שיחה "מרתקת" עם מוקד שירות הלקוחות, נקבע שיגיע אליי טכנאי ביום רביעי, ה-29.08.

ב-29.08, הגיע טכנאי בשם מאיר, באיחור של 20 דקות מעבר לזמן שנאמר לי בטלפון (8 עד 10). הוא לא היה מודע לגבי עבודתם של הטכנאים הקודמים ורק אחרי ההסבר שלי ניגש להחלפה של הכרטיס. במהלך העבודה הסתבר שגם הכרטיס שהוא הביא לא מתאים, אפילו הצורה שלו שונה, חסר מקום לחיבור החיישן של הטרמוסטט. זה לא עצר את מאיר, שהתעקש לחבר את הכרטיס, תוך כדי שהוא קורע את אחד החוטים בדרך ופשוט שם את החיישן זרוק על הדופן מחוסר ברירה.
כמובן שאחרי ההחלפה המדיח לא עבד. אגב, המספר הסריאלי בהזמנה שלו לא היה נכון גם הפעם. שוב הטכנאי אמר שאין מה לעשות יותר וצריך לקחת את המדיח לתיקון במעבדה.
אחרי עוד מספר שיחות עם המוקד, יצר איתי קשר יעקב, הראש צוות של הטכנאים לטענתו. הוא התנצל, הבטיח לי שהמדיח יילקח לתיקון ביום חמישי-שישי, ייתוקן במעבדה תחת פיקוחו האישי ויוחזר אליי מקסימום עד יום שני. הוא אמר גם שאינו יכול לענות לדרישה שלי לקבל מדיח חדש כי אופציות התיקון עדיין לא נוצלו.
ביום חמישי, ה-30.08, התקשרה אליי הודיה מהמוקד לתאם איתי איסוף של המדיח ליום ראשון, ה-02.09. כשהזכרתי לה את השיחה עם יעקב מאתמול, היא אמרה שלא אחראית על מה שהוא אומר ושהם בכלל לא מבצעים הובלה/איסוף ביום שישי. מחוסר ברירה הסכמתי לתאריך שהוצע לי.

לסיכום:
- מדיח כלים תקול במשך 3 שבועות, אחרי ביקור של ארבעה טכנאים והפתרון לא נראה באופק.
- חוסר תיאום מוחלט בין הטכנאים, תוך זלזול בעבודה ומסקנות של טכנאי קודם.
- הבטחות שווא של נציגי אלקטרה
- זלזול בבעיות הלקוח

אני דורש שיוחזר אליי מדיח כלים תקין עד התאריך ה-4.9, כפי שהובטח על ידי יעקב, הטכנאי הבכיר!
במידה והדבר לא יקרה, אני דורש לקבל מדיח חדש מאותו דגם בהקדם האפשרי!
בנוסף לכך, אני דורש פיצוי הולם על כל התקופה שלא היה לי מדיח כלים תקין בעקבות טיפול כושל של חברת אלקטרה, פיצוי כספי על כל הימים שנאלצתי לקחת חופש מעבודה בשביל ביקורים של הטכנאים, ופיצוי כספי על כל עוגמת הנפש והסיוט שנאלצתי לעבור והתהליך עדיין נראה רחוק מסיומו.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
טיפול בתקלה או החלפה למוצר חדש, פיצוי כספי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה