פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר ומסירת מידע שיקרי של הצוות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי טלויזיה פיליפס 42 לאחר כ-6 חודשים הופיע קו לאורך הטלויזיה אפור לאחר ביקור הטכנאי מטעם אלקטרה הנותנת שירות ניקבע כי המסך הלך דבר שלטענתו נדיר התיקון הטלויזיה יש לחכות חודש ימים עד הגעת מסך מהחברה בחו'ל ללא בררה אחרת חיכיתי חודש עד הגעת המסך את הטלויזיה אסף המוביל של המעבדה ונציגת השירות מסרה לי שביום שישי לפני חג ראש השנה הטלויזיה תוחזר אלי כמובן שהגיע יום שישי הטלויזיה לא הגיעה וביצירת קשר עם המעבדה נמסר לי שאין אף אחד לשוחח ושליאנה הגב' ששוחחתי איתה תבדוק אישית ביום ראשון למה הטלויזיה לא הגיעה ותדאג שתגיע לפני כניסת החג וכדרך אגב שאלה אותי למה לא ביקשתי טלויזיה חלופית דבר שלא יכולתי לדעת שניתן לקבל הכן ביום ראשון יצר עימי מנהל המעבדה אבי קשר טלפוני וטען שהטלויזיה מתוקנת אך יש עוד משהו קטן שהם רוצים לבדוק ליתר ביטחון שאלתי מתי הטלויזיה תגיע היא היתה אמורה להיות אצלי כבר ביום שישי לפי דיברי הנציגה לי אז הסביר לי אבי שהמעבדה בראשון-לציון ואין דרך בערב חג להחזיר אותה והבטיח שיחזיר אותה ביום ד' מיד אחרי ראש השנה לי קבעה לי מועד מהשעה 8.00-14.00 ביום רביעי להגעת הטלויזיה ביום ד' אני מחכה בבית [יש להזכיר שגם עבודתי מתבצעת בבית]ועד השעה 13.40 אף אחד לא הגיע התקשרתי שוב לאלקטרה ועונה לי נציגה בשם ליז ואומרת לי שהמוביל היה אצלי עם הטלויזיה בשעה 10.40 אך לא ההיתי בבית והוא גם השאיר לי פתק בדלת וצריך לקבוע מועד חדש להבאתה בתשלום של 150 ש'ח הדבר הכעיס אותי מאוד מכיוון שאין סיכוי שאדם התקרב לפתח דלתי דפק בדלת עמד לרשום פתק והכלבה שלי שרובצת ממש ליד הדלת לא נבחה או נהמה ואני לא שמעתי את הפעמון בדלת ביקשתי לשוחח שוב עם אבי וליז מסרה לי שהוא יחזור אלי עד היום יום שישי אבי לא חזר אלי התקשרתי שוב ושוחחתי עם נציגה בשם כוכבית וניסתה ליצור קשר עם אבי אבל שוב ללא הצלחה ומסרה לי שהיא תנסה לאתר אותו שיצור עימי קשר ושלחה לו מייל כך נשארנו עוד סוף שבוע ללא טלויזיה כלל
אבקש טיפולכם בנושא ואם ניתן הדרכה איך לפעול הלאה כי "השירות האמין של אלקטרה " הוכיח את עצמו מעל ומעבר כגרוע ביותר שניתקלתי .
עוגמת נפש,כספי,ועלבון גם יחד סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה