פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות קלוקל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המכונה נרכשה ב 13/9/11 בחנות שקם אלקטריק עם אחריות היבואן - אלקטרה. ע"פ הנוהל - הגיע להתקין/לפתוח את האריזה נציג היבואן שבאותה הזדמנות גם מכר לנו פוליסת ביטוח למכונה ל 5 שנים נוספות בעלות של יותר מ 50% מעלות המכונה.
ב 25/9/12 המכונה התקלקלה. בפעם הראשונה הגיע "טכנאי" ללא ח"ח וללא שמץ ידע במכונה ולאחר שתיחקר אותנו על מהות התקלה התייעץ טלפונית עם מישהו ואמר לנו כי הוא "מזמין" לנו חלקים - גוף חימום וכרטיס אלקטרוני והלך לו לדרכו.
מאז הגיעו אלינו עוד 4 פעמים טכנאים, בפעם השניה טכנאי שהוא בכלל עובד בקבלנות ולמעשה עצמאי .לפעם השלישית הבטיחו לנו טכנאי "בכיר" שהובטח לנו ע"י מר רועי מנהל שירות הלקוחות כי הוא יפתור את הבעיה. אותו אדם - רפי ניסה לשכנע את עצמו ואותנו כי התקלה היא למעשה אינה תקלה אלא נובע משימוש בעודף אבקה ובאותה נשימה ניסה למכור לנו נוזל "בלעדי לאלקטרה ב 300 שקל אשר אמור להמיס את שאריות אבקת הכביסה הלא מומסת ושמצטברת על התוף. (המכונה בת שנה בקושי) כיבדתי אותו בכבוד למדוד את כמות האבקה בעצמו ולהפעיל את המכונה שלא עבדה כמובן. בפעם הרביעית הגיע שוב אותו קבלן עצמאי (בני) ואחרי נסיונות כושלים נוספים ובהם החלפת משאבה עם מנוע ואי החלפת הכרטיס שהומלץ בתחילה (הגיע עם כרטיס לא תואם למכונה) הרים ידיים, דיבר בנוכחותנו עם רועי האחראי והמליץ לו לקחת את המכונה לבדיקה במעבדה - רועי התנגד והטכנאי פירק את ה"פרונט של המכונה ולקח איתו ע"פ הוראת רועי. לאחר 3 ימים צילצל רועי והודיע לי חגיגית בטלפון כי הם (אלקטרה) יצרו קשר עם היצרן ובינתיים יביאו לנו מכונה חלופית. לשאלתי איזה מכונה, התשובה היתה: מכונה שמכבסת. כששאלתי מתי, ענה - ייצרו אתכם קשר. ביום חמישי האחרון 25/10/12 - חודש !! ללא מכונת כביסה עובדת, הגיע עובד אלקטרה - איש מבוגר שאמר לי שהעוזר שלו הלך הביתה ואם אני יכול לעזור לו לגרור את המכונה במדרגות ולהוריד את המקולקלת. לסיום הסאגה, המכונה החלופית מקולקלת !!!!! . הגיעה מטונפת ונראתה זוועה, כששאלתי את המוביל אם הוא בטוח שהיא עובדת ענה שהוא מניח שכן, כששאלתי למה היא נראית במצב כל כך גרוע ענה כי זאת מכונה שעוברת מלקוח ללקוח כחלופית. אף אחד באלקטרה לא טרח לבדוק אם היא תקינה בכלל . הכי מתסכל הוא שקראתי את תעודת האחריות של חברת אלקטרה ובה נאמר במפורש: חב' אלקטרה מתחייבת ! לתקן כל תקלה ו/או קלקול במכשיר במהלך תקופת האחזקה ו/או להחליף כל חלק שיידרש לפי שיקול דעתה של חברת אלקטרה תוך 3 !!! ימי עבודה. ומה שגרם לי לבכות זו אמנת השירות שמפרסמת חברת אלקטרה באתרה על השירות הנפלא שהיא מעניקה ללקוחותיה - נכון להיום 27/10/12 אנחנו ללא מכונת כביסה ונאלצים לנסוע מדי יום הלוך חזור להורים ולחברים בכדי לכבס אצלם שלא נדבר בכלל על ימי העבודה שהולכים לאיבוד. כל הקריאות והתאומים לביקורי טכנאים מתועדים .

אורי מרקו
קלויזנר 4 בת ים
טל: 052-2245469
לקוח מאודדדדד לא מרוצה וזועם
כספי ו סוג הנזק :
פיצוי כספי ומכונה חדשה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה