פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר ליבהר 2 דלתות דגם 7202-02 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
4/11/2012
שרות לקוחות / פניות הציבור שלום רב
ב- 14.10.12 שלחתי את המייל הנדון, אולם עד היום, טרם קיבלתי כל התייחסות.
למעשה, ב- 18.11.12 דיברתי עם שרון-מנהלת בשרות הלקוחות, אשר ציינה באוזני כי אכן "אלקטרה" והמפעל בגרמניה מודעים לבעיה ועושים למציאת פתרון,
אך בשורה התחתונה, אני כלקוחה אצטרך להזמין טכנאי ולהחליף את הידית על חשבוני.
והדבר אינו מקובל עלי בעליל !!! וזה עוד בלשון המעטה.
לא ראוי שמקרר גרמני, באיכות מהשורה הראשונה, שעלה מעל 15,000 ₪ "ייפול" בשל ידיות לא תקינות ועוד יותר לא יתכן, שאני כלקוחה, אצטרך לספוג את התכנון הלקוי ואת הנזקים במלואם.
אבקש לתאם עמי ביקור טכנאי והחלפת ידית ללא חיוב בהקדם האפשרי.
שלומית

14/10/2012
ברשותנו מקרר ליבהר 2 דלתות דגם 7202-02, אותו רכשנו לפני כחמש שנים (ואשר סופק לנו לבית חדש לפני 4 שנים).
לדאבוננו הרב ולהפתעתנו הרבה, נשברת ידית פתיחת המקרר באופן תדיר.
וזאת למרות התקנת החוזרת ונישנית ע" טכנאי אלקטרה.
מאז שאנו משתמשים במקרר, נשברה הידית כבר חמש פעמים.
1. 27.1.2010
2. 5.6.2011
3. 18.9.2011
4. 18.1.2012
5. 12.10.2012

בכל פעם אנו נאלצים להזמין טכנאי / לרכוש את החלקים ולשלם את הוצאות התיקון הגבוהות (למעלה מ- 360 ₪ לפעם).
לא יתכן, שמקרר מתוצרת ליבהר הגרמנית, מוצר משובח לכשעצמו, "ייפול" באיכותו ממקררים אחרים.
אבקש לקבל פתרון ארוך טווח לבעיית הידיות הנשברות באופן חוזר ונשנה.
אודה על יצירת קשר.
כספי סוג הנזק :
במיידי, ביקור טכנאי והחלפת ידית שבורה ללא חיוב. ופתרון ארוך טווח לבעיה. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה