פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיריים גז, נושא התלונה:
רפטר מנשה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו כיריים גז ממחסני חשמל ק"ש,בחודש מאי 2012 ,בחודש אוגוסט פנינו לחברת אלקרה שהמוצר בתחום אחריותה לקראת פתחנו קריאה להזמנת טכנאי,בשל חוסר פעולתם של כפתורי הדלקה,בסוף ספטבר הגיעה טכנאי,שמו אליאס ,לאחר בדיקה נאמר שיש להחליף את הכפתורים בשל אי תקינותם,בתחילת אוקטובר פנו אלינו מחחברת אלטרה ונאמר ע"י אחד הנצגים,שאין כרע כפתורים להחלפה בחברה ורק לקראת 30.10.12 יגיעו החלקים.לקראת סוף אוקטובר פנינו מיוזמתינו לבדוק האם החלקים אכן הגיעו,נאמר ע"י אחד הנצגים,לא ושרק בסוף דמבר יגיעו החלקים (מחו"ל).
במחצית חודש דצמר התקשרו ומסרו שטכנאי יבקר אצלינו על מנת לפתור את הבעייה שאלתי האם הגיעו החלקים נאמ ,כן, ביום ראשון 23.12.12 ,הגיע טכנאי (בתאום) לקראת השעה 11:00 לערך,שם הטכנאי אליאס,נכנס לביתינו ללא שום חלקים,בדק את הכיריים ונאמר ע"י הכיריים נוזלים אין אפשרות לתקן,פנה לחברה ואמר צריך לספק כיריים חלופיים חדשים ללקוחות. עד רגע זה ולאר טירטורים אין סופיים לא קיבלנו כל כיריים ,הצעתם שחברת אלקטרה תרכוש עברינו כיריים ואת ההפרש אנחנו נישא היינו נשלם את מחיר הכיריים הישנים בסך 550 ש"ח.
לא מקובל ולא סביר שלאחר 7 חודשים של התשה מצד החברה ועוגמת הנפש הנוראית,נצטרך לשלם בעבור מוצר שממש עם שימוש בו לא היה תקין,היריעה תקצר ואין אנחנו רואים פתרון סביר לעניין.על כן אשמח עם נציג ישוב אליי לשיחה למתן פרטים נוספים.
תודה יום טוב
מנשה
טיפול לקווי בתלונתינו ,אין פתרון זה 6 חודשים סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה