פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות למוצר מיום התקנתו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.12.11 רכשתי מספר מוצרים שלכם במסגרת מבצע מכירות שערכתם במפעלכם בראשון לציון.
בין הייתר רכשתי מקרר ליבהר 3 דלתות, תנור בנוי, וכיריים.
מאחר והייתי עדיין בשלבי בניה של ביתי החדש אליו נועדו מוצרים אלה, ביקשתי לאחסן את המוצרים אצלכם או לפחות רק את המקרר, עד גמר הבניה. נאמר לי כי בגלל ספירת המלאי הממשמשת ובאה, אין באפשרותכם לאחסן את המוצרים אצלכם, אך אל לי לחשוש, האחריות על המכשירים תחל רק מהתקנתם ע"י טכנאי מוסמך שלכם.
איש המכירות שלכם ( כמדומני שמו גיורא) וכן האחראי במקום, (אליו פניתי בנושא האיחסון אצלכם) הבטיחו לי נאמנה, ואישרו בפניי, כי אל לי לחשוש, שנת האחריות תחל מהמקנת/הפעלת המכשיר על ידי טכנאי אלקטרה בבתינו, וזו למעשה הסיבה שרכשתי את המוצרים כבר בשלב זה של הבניה.
להפתעתי, לפני כשלושה שבועות, קיבלתי הודעה מכם כי האחריות על המקרר פגה ומוצע לי לרכוש ביטוח למקרר.
לאחר אין ספור פניות שלא נענו, ביקשתי לדבר עם מנהל השירות. בתאריך 1.1.13 התקשרה אלינו גברת בשם עידית, הציגה עצמה כמנהלת השירות, ולאחר שהסברתי לה במה דברים אמורים, הסכימה איתי ואמרה לי כי האחריות על המקרר תהיי עד 17.7.2013 (שנה לאחר ההתקנה כפי שהובטח לי) וכי עליי לפקסס את חשבונית הקניה ולהתקשר למחרת לוודע כי תיקון מועד גמר האחריות אכן בוצע במערכת אצלכם. וכך עשיתי, אולם אנשי שירות הלקוחות איתם דיברתי לא מצאו שום תיקון כזה במערכת.
ביקשתי שוב לדבר עם המנהלת הגב' עידית, לאחר אין ספור פניות מצידי נאמר לי כי מנהל השירות יחזור אלי.
אתמול 9/1/13 חזר אלי אדם בשם יבגני, שהציג עצמו כמנהל השירות, הוא אמר כי הוא מכיר את עידית שלא נמצאת באותו זמן בעבודה, וכי הוא יבדוק את הנושא ויחזור אלי.
הבוקר חזר אלי מר יבגני, והודיע לי כי האחריות על המוצר הינה מתאריך הרכישה ולא מתאריך ההתקנה, ואין באפשרותו לשנות זאת., ביקשתי לדבר עם המנהל שלו אך הוא הודיע לי כי הוא המנהל, אין אחר, ואני יכול לפנות לנציב תלונות הציבור !.
אני דורש כי תקיימו את אשר הובטח לי חגיגית על ידי אנשי המכירות שלכם כי האחריות מתחילה עם התקנת המוצרים שקניתי !!!
כספי סוג הנזק :
הארחת תקופת האחריות לשנה מההתקנה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה