פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל וסאגה שלא נגמרת בגין תנור "דפוק" בייצור נושא התלונה:
‏שבת ‏08 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מנחם בגין 16/05 אור יהודה כתובת:
נקנה בחנות שקם אלקטריק אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, זוהי פנייתי האחרונה בהחלט בטרם הגשת תביעה ,וזאת עבור סאגת שרות מתמשכת מצד חברה גדולה בשם אלקטרה, וכל טעותי היא שרכשתי מהם תנור אפיה לפני כחודש וחצי,החל מהפעם הראשונה התנור הפריש נוזלים וטפטף על הארונות,החל מפנייתי הראשונה,החברה החליטה לשלוח אלי , 3 טכנאים וכולם החליטו פה אחד שיש להחליף המוצר,רק הראש צוות הגיע למסקנה כי המוצר תקין, עם פתרונות יצירתיים והחליט כי התנור תקין ויש להרים את התנור,להניח מתחת דיקט בין 3-4 מ"מ שהתנור ישב בשיפוע וכו, שום דבר לא עזר ו/או פתר הבעייה, התנור מטפטף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, כפי שציינתי זוהי פנייתי האחרונה בנושא,במידה ולא יוחלף לי המוצר תוך 7 ימים אאלץ לנקוט באמצעים משפטיים. נ.ב- חודש ימים אני בשיחות שוא עם שרות הלקוחות,לא נענית, לא קיבלתי מכתב המאשר את תקינות המוצר ואף אחד לא באמת מתייחס וחבל שחלק מהשרות של אלקטרה זה תרבות השקר.
נזק של רטיבות לארונות מטבח חדשים סוג הנזק :
החלפת המוצר במיידית!!!!! פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה