פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבות ייצרן לכיריים גז סאוטר נושא התלונה:
מילר משה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏17 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותינו כיריים גז סאוטר עם משטח זכוכית כ- 6 שנים. הכיריים בקבוצה המחיר היקרה כיום בין 1800 - 2600 ש\"ח. ביום חמישי האחרון, התנפצה הזכוכית לפתע ושברים עפו לכל עבר. למזלנו אף אחד לא נפגע.
אומנם אחריות החברה כבר פגה מזמן. מאידך, בטוח שקיימת חבות יצרן למוצר כמקובל במדינות מתקדמות.
היצרן/ המשווק בארץ חב ' אלקטרה מציגים את המוצר כמוצר אמין בטוח ולשימוש רב שנים תוך בלאי סביר. התפוצצות של המשטח זה לא בלאי סביר ומאידך היה כאן אירוע בטיחותי.
אלקטרה טוענת שאכן אירוע נדיר אבל כיון ששנת האחריות חלפה אין הם מחוייבים יותר למוצר.
עלות ביקור טכנאי כדי לקבוע מה הגורם לפיצוץ 160 ש"ח והיא כמובן עלינו הלקוחות. בנוסף הטכנאי יקבע עלות תיקון החלפת משטח הזכוכית והיא מעורכת בכ- 1000 ש"ח. לא הסכמתי לתנאי.
דברנו עם נציגי השירות שנתנו לנו הסבר מלומד מדוע הם לא אחראיים לאחר תקופת אחריות. בקשתי לדבר עם מנהל/בכיר מהשירות לא נענה.
איננו יודעים מה הסיבה כמו גם איננו מיקצועיים מספיק כדי לקבוע בוודאי לא לתת חוות דעת משפטית כדי לגבש תביעה.
אנחנו מרגישים מרומים.


מרגישים מרומים

.
כספי סוג הנזק :
תיקון או החלפה של הכיריים במסגרת חבות היצרן פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה