|
|
|
|
|
|
מכונת כביסה פגומה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב23.1.2012 רכשנו מכונת כביסה של חב אלקטרה .
במשך תקופה זו הוזמנו לתיקונה טכנאים לפחות 4 פעמים .
ב2 מהמקרים נשבר הקפיץ במכונה (פעם ראשונה כבר לאחר כחצי שנה) ולחברה לא היה בזמינות קפיץ (שבירת קפיץ כנראה אינה מקרה שכיח ) ןלכן נאלצנו משפחה בת 6 נפשות לכתת את כביסתנו לבתי חברים ומכבסות במשך תקופה העולה על שבוע מידי פעם .לפחות פעמיים ,
למרות תחנוני להחלפת המכונה הפגומה באחרת או לפחות לקבל מכונה חלופית נפלו כל תחנוני על אוזניים ערלות .
החברה אינה מוכנה להכיר בכך כי ישנם מקרים בהם קיים פגם בייצור ולקחת אחריות על מוצריה .ותחת זאת מאלצת אותנו לחכות עד שהקפיץ יגיע .
אין זו התנהלות לחברה שחורטת על דגלה תודעת שירות .
ברכישה הבאה מבטיחה אני כי לא ארכוש מוצר השייך לחב אלקטרה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המכונה בחדשה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|