|
|
|
|
|
|
תקלות חוזרות במכשיר אלקטרה בר |
נושא התלונה: |
טל יחיעם |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
12 Cremieux St. |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
המכשיר לא תקין ומציף במים את השיש עליו הוא מוצף. 3 פעמים היה טכנאי לתיקון והבטחה שהתקלה לא תחזור. האחרון היה טכאי בכיר שהיה אמור לאשר החלפת המכשיר. תיקו ואמר שאם בכ"ז תחזור התקלה - לומר לשירות שידברו איתו והוא יאשר החלפת המכשיר. התקלה חזרה, אבל השירות רוצה לשלוח שוב טכנאי שיבדוק, כיוון שאינם מצליחים לשוחח עם הטכנאי הבכיר שביקר השבוע. כלומר - ביום א יגיע שוב טכנאי ויאשר החלפה, ואז אצטרך לחכות פעם נוספת שיביאו מכשיר - כלומר 5 פעמים , לפחות. כל נסיונותי לגרום לכך שהטכנאי שיגיע ביום א' יביע איתו מכשיר חלופי לא נענו בחיוב תוך חוסר התחשבות בוטה מצד מנהלת בשירות הלקוחות - מיטל.
כל ביקור כנ"ל מחייב המתנה של 3 שעות עד שהכנאי מגיע.
|
החלפת המכשיר בביקור הטכנאי הבא. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|