פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות במכשיר אלקטרה בר נושא התלונה:
טל יחיעם שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
12 Cremieux St. כתובת:
תיאור הבעיה:
המכשיר לא תקין ומציף במים את השיש עליו הוא מוצף. 3 פעמים היה טכנאי לתיקון והבטחה שהתקלה לא תחזור. האחרון היה טכאי בכיר שהיה אמור לאשר החלפת המכשיר. תיקו ואמר שאם בכ"ז תחזור התקלה - לומר לשירות שידברו איתו והוא יאשר החלפת המכשיר. התקלה חזרה, אבל השירות רוצה לשלוח שוב טכנאי שיבדוק, כיוון שאינם מצליחים לשוחח עם הטכנאי הבכיר שביקר השבוע. כלומר - ביום א יגיע שוב טכנאי ויאשר החלפה, ואז אצטרך לחכות פעם נוספת שיביאו מכשיר - כלומר 5 פעמים , לפחות. כל נסיונותי לגרום לכך שהטכנאי שיגיע ביום א' יביע איתו מכשיר חלופי לא נענו בחיוב תוך חוסר התחשבות בוטה מצד מנהלת בשירות הלקוחות - מיטל.
כל ביקור כנ"ל מחייב המתנה של 3 שעות עד שהכנאי מגיע.
החלפת המכשיר בביקור הטכנאי הבא. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה