|
|
|
|
|
|
סירוב להחליף מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום חמישי 21 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כשפתחנו אריזה של בכיריים של חבברת זק"ש שנרכשו דרך אינטרנט התברר משטח זכוכית של כיריים שבור ומפורר פשוטו כמשמעו. פנינו לחברת זק"ש. הגיע טכנאי מטעם החברה. בדק מצבם של כיריים והבטיח תגובת חברה למחרת. המתנו כמה ימים. ואז התקשרנו לחברה בעצמינו. הבטיחו לנו שכבר נשלח מכתב ליבואן להסדרת העניין. וכמובן לחזור עלינו. כשהתקשרנו לפני יומיים לבדוק מה קורה ענו לנו בתוקף שחברה לא אחראית לשום דבר במקרה שלנו ושהם בכלל לא צד בעניין וכ"ו וכ"ו
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החלפת מוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|