פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מבזה + שירות מעבדה לקוי ולא מקצועי נושא התלונה:
שריג שילה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
א.ת ראשון לציון כתובת:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביוני 2012 רכשתי מכשיר מיקרוגל מסוג "ווירלפול" דגם: JT379SL באמצעות האינטרנט. חצי שנה לאחר מועד הרכישה המכשיר התקלקל. בפנייה לשירות הלקוחות של היבואן - אלקטרה, התבקשתי להעביר את המכשיר למעבדת השירות של אלקטרה ברמת גן, מדובר במכשיר גדול וכבד, נציגת השירות התעקשה על כך שלא מספקים שירות של טכנאי הביתה. על כן נאלצתי לשלם עבור שירות הובלה למעבדה. לעוגמת נפשי הכתובת שנמסרה על ידי שירות הלקוחות הייתה שגויה ועל כן נאלצתי להחזיר את המכשיר לביתי. מאז, בשירות הלקוחות, מתעלמים מהטעות!!!
אחרי התקשרות ארוכה ומייגעת, ביקרו בביתי ארבעה טכנאים. פעמיים המכשיר נלקח למעבדה וחזר ללא תיקון.
ב- 2013\2\15 המכשיר חזר מהמעבדה עם סימני חבלה, שריטות מסביב למכשיר, ומעיכה בפח האחורי (הסימנים מעלים אפשרות כי המכשיר נפל ). יומיים לאחר מכן השתחררה דלת המכשיר. טכנאי שהגיע לביתי האשים אותי בהפלת המכשיר ולקח בפעם השלישית את המכשיר למעבדה. לאחר שבועיים וחצי צלצלו לתאם מועד להחזרת המכשיר. מנהל פניות הציבור הסביר כי החליפו א) פאנל קדמי, ב) לוח בקרה, ג) כל הפחים שספגו נזק, ד) דלת המכשיר.
בשיחה נאמר "לקחנו אחריות על עצמנו יש לך מכשיר כמו חדש".
מבחינתי מכשיר שנפל והגיע לביתי שרוט ומעוקם דורש החלפה של המכשיר במכשיר חדש!!! זאת בנוסף לשירות המבזה ועוגמת הנפש שאני סובלת ממנה מאז תחילה הפרשה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר ותשלום על הובלה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה