פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול מוצר באחריות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2011 רכשתי מזגן לבית הורי אותו קיבלתי בירושה ואיני שוהה בו באופן קבוע. ביולי 2012 הפסיק המזגן להגיב לשלט. לאחר פניה לחברה נאמר לי שישלחו לי שלט חדש, כל שעלי לעשות הוא לפקסס את חשבונית הקניה לחברה. לאחר שלושה ימים שניסיתי לשלוח את הפקס המיועד נאלצתי לטוס לחו"ל לרגל עבודתי. השארתי את הטיפול בעניין לבן דודי אשר התארח בדירה. לאחר שגם הוא ניסה להעביר את החשבונית ללא הצלחה נאמר לו שתוקף האחריות פג ועליו לשלם בעבור שלט חדש. בניסיון להביא לפתרון הבעיה הוא שילם 169 שקלים. לאחר מספר ימים גם הוא טס לרגל עבודה. לאחרונה חזרתי אני להתגורר בדירה והופתעתי לגלות שהשלט החדש גם הוא לא משפיע על המזגן. שוב פניתי לחברת אלקטרה ואחר ארבע שיחות עם ארבע נציגים שונים נאמר לי שתוקף האחריות פג ולכן עלי לשלם על התיקון.
כל ניסיונותי להסביר לנציגי השירות את המקרה עלו בתוהו. ניתן להבין מה רבה אכזבתי ממוצר שעלה לי 1600 ש"ח, בקושי השתמשתי בו, והפסיק לעבוד.
שרלטנות לשמה, וזלזול נוראי בלקוח.
כספי סוג הנזק :
תיקון המזגן תחת אחריות החברה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה