פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות לקוי ומזלזל למכונת כביסה של אלקטרה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
מכונת הכביסה החדשה שברשותי אינה מוציאה את מי הכביסה.
בכל פעם שתהליך הכביסה מסתיים, הבגדים ספוגי מים ונראה שלא נעשה תהליך ריקון וסחיטה.

הזמנתי טכנאי במסגרת האחריות שקיבלתי עם רכישת מכונת הכביסה.
בפעם הראשונה שהגיע טכנאי, נאמר שהמכונה תקינה והטכנאי הלך ללא פתרון.
בפעם השנייה שהגיע טכנאי, הוחלף כרטיס אלקטרוני. דבר אשר לא פתר את הבעייה.
בפעם השלישית שהגיע טכנאי, הוא הגיע עם מנוע חדש שלא התאים לדגם המכונה. לאחר שפירק את המנוע הקודם והתקין את החדש, המכונה לא פעלה. לכן התקין חזרה את המנוע הישן ואמר שאין כל תקלה במכונה והלך שוב.

כל זאת מעבר לכך שהייתי צריך לקחת פעמיים חצי יום חופש כדי להמתין בבית לטכנאי.

פניתי לשירות הלקוחות ושם נאמר לי שהמכונה תקינה על אף שאינה מרוקנת את המים ועלי להכניס רק בגדים בודדים למכונה בכל הפעלה מפני שהיא אינה מסוגלת לסחוט בגדים במשקל 5 ק"ג, על אף שכך מצויין על גבי המכונה וגם בספר ההדרכה.
ביקשתי להעביר את הפניה להנהלה מפני שזהו אינו פתרון מקובל ולאחר מספר פניות חוזרות ונשנות לא הצלחתי לנהל שיחה עם אחראי. כאשר בכל פעם שהתקשרתי נאמר לי שהשיחה מועברת, ואז ברגע שהרימו את השפורפרת השיחה נותקה ומיד קיבלתי הודעה סמס ש"ניסוי ליצור עימי קשר ללא הצלחה".

אני מבין שמנסים להתנער ממני ולא לספק את השירות למכונת הכביסה.
המכונה בוודאות לא תקינה או שאינה מתאימה לעבודה במאפיינים שמוגדרים לה ובכל אופן אני מאוד לא מרוצה מהמוצר וגם מהשירות לקוחות הפגום.
אין פתרון לתקלה סוג הנזק :
תיקון או החלפת מכונת הכביסה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
ליטל, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
ביקרנו בבית הלקוח וביצענו תהליך כביסה מלא.
נמצא כי הלקוח משתמש ביותר מדי ג'ל כביסה, דבר אשר פוגם באיכות הסחיטה
תגובה:
בוצעה ללקוח הדרכה לאופן השימוש בחומרי הכביסה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה