פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות שירות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי טלוויזיה Philips 55PFL7007
הבטיחו לי 2 זוגות משקפיים עבור 3-d
זוג אחד קיבלתי ביחד עם טלוויזי (גם לא היו תקינים, החזרתי למחרת) וזוג שני אמרו לי לחקות שבועיים.
עברו כבר כחודש וחצי ולא קיבלתי אף אחד מהם.
בחנות אמרו לי ביחד עם טלוויזיה מגיע לי הדרכה.
באמת הגיע מי שהו (בשעות שנוחות לו ולא לי), דבר אחד שהו רוצה לעשות - "לקדוח קיר" שלחבר טלוויזיה (כמובן בתשלום נוסף וכמובן צריך לקנות עוד "מתקן" בשווה של 700 ש"ח)
כמובן שלא הייה לו שום "תוכנית הדרכה" ולגבי הדרכה הוא אמר לי "תשאל שאלות". שניסיתי לשאול לגבי "Smart TV" הוא בכלל לא רצה לדבר (זה דורש הגדרות רשת והוא לא מבין בזה).
שניסיתי לקנות מצלמה לטלוויזיה, שלחו אותי ל-"EBAY", אמרו שאלקטרה לא מביא אביזרים לטלוויזיה
עוגמת נפש סוג הנזק :
דחוף לספק חלקים שחסרים + פיצוי על "שירות" שקיבלתי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה